همانطور که این معیارها نشان می دهند ApeCoin (APE) ممکن است در آستانه حرکت اصلی باشد.

IMG_20230409_085725_172

تحلیلی که اخیراً توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Santiment منتشر شده است، نشان می‌دهد که ممکن است چیزی بزرگ برای توکن حاکمیتی قابل تعویض ApeCoin (APE) آماده شود.

 رمز ارز ApeCoin پس از شلیک خود در سال 2022، با توجه به یک دوره نسبتا آرام فعالیت شبکه، مورد توجه رادار قرار گرفت. اکنون به نظر می رسد که موج در حال تغییر است، زیرا طبق گفته Santiment، ApeCoin (APE) شاهد بزرگترین جهش رشد شبکه خود است. یک مورد این است که 1142 آدرس APE جدید ایجاد شده در 7 آوریل بالاترین میزان از 7 فوریه را نشان می دهد. Santiment گزارش می دهد که فعالیت APE را افزایش داده است و دارندگان توکن موجودی خود را افزایش می دهند. بر اساس آن، این ممکن است نشانه ای از دخالت سرمایه گذاران خرد و همچنین قریب الوقوع بودن افزایش قیمت باشد. بر اساس سوابق، می‌گوید که اغلب زمانی که فعالیت در شبکه افزایش می‌یابد، می‌تواند نشانه‌ای از اتفاق بزرگی باشد.

  به گزارش ApeCoin می‌تواند در موقعیتی عالی برای سود باشد، حتی اگر بازار تصمیم به تغییر روند داشته باشد. با این حال، غیرقابل پیش بینی بودن بازارهای کریپتو ممکن است این اطمینان را کاهش دهد.

Related Posts

Leave a comment