همزمان با آغاز رویداد فروش عمومی، شیبا اینو پرداخت با SHIB را در متاورس خود شروع می کند.

photo_2022-04-23_22-32-35

شیبااینو  از آغاز مرحله سوم SHIB خبر داده است: فروش زمین Metaverse، که یک رویداد فروش عمومی است. این آخرین مرحله از مرحله مقدماتی فروش زمین در Metaverse است. در رویداد فروش عمومی آزاد، همه می‌توانند زمین‌های موجود روی نقشه را با قیمت ثابت خریداری کنند، بدون اینکه نیازی به قفل کردن هیچ یک از دارایی‌های اکوسیستم خود داشته باشند.
همانطور که در وب سایت shib.io بیان شده است، در مجموع 100595 زمین به مرور زمان باز می شود. در اولین مرحله مقدماتی، 36431 زمین فاش خواهد شد و فقط 32124 زمین برای خرید در دسترس خواهد بود.

برخی از زمین‌ها قفل خواهند ماند زیرا مکان‌های کلیدی برای سفر در Metaverse را نشان می‌دهند و خصوصی می‌مانند تا به عنوان محل مشترک استفاده شوند.
پیش از این، تیم Shiba Inu جزئیات یک ابزار جدید برای SHIB در SHIB را به اشتراک گذاشت: Metaverse با شروع رویداد مناقصه. از SHIB برای افزودن تصاویر و آرم به قطعات زمین استفاده خواهد شد. این ویژگی همچنین با هر بار تغییر تصاویر، SHIB را می سوزاند.

از SHIB می توان برای نام گذاری یا تغییر نام زمین ها استفاده کرد، در حالی که هر بار که انجام می شود SHIB را می سوزاند، بنابراین هویت SHIB را به محیط زیست ارتقا می دهد. SHIB همچنین برای اجاره HUBS استفاده خواهد شد. HUBS بالاترین ارزش زمین ها (فضاهای مسدود/رزرو شده) در کل فضا هستند.

اشاره می‌کند که SHIB رایت و تغییر نام در مرحله فروش عمومی پس از پایان هر دو مرحله مناقصه و رویداد دارنده در دسترس خواهد بود. تیم Shiba Inu اعلام کرد که قرار است در صورت در دسترس بودن این ویژگی به جامعه اطلاع دهد.
طبق گزارش WhaleStats، دو نهنگ اتریوم در 24 ساعت گذشته با دو تراکنش در مجموع 140 میلیارد توکن شیبا اینو یا به ارزش 3.4 میلیون دلار خریداری کرده اند. ردیاب اخیراً تراکنش یک نهنگ ETH به نام “BlueWhale0073” را گزارش کرده است که طبق آمار WhaleStats در رتبه پنجم قرار دارد که بیش از 86,679,001,529 SHIB یا به ارزش 2,111,500 دلار خریداری کرده است. پیش از این، یک نهنگ ETH به نام “بمبور” 54,045,382,286 یا 1,323,030 دلار خریداری کرده بود.

Related Posts

Leave a comment