وزارت روسیه لایحه بیت کوین را ارائه می کند و مقررات رمزنگاری را بهتر می بیند.

photo_2022-02-21_21-30-18

وزارت دارایی فدراسیون روسیه به طور رسمی پیش نویس لایحه مربوط به مقررات بیت کوین و کریپتو را ارائه کرده است. این لایحه به دنبال ایجاد زمینه مشترک در مورد مقررات ارزهای دیجیتال با بانک مرکزی روسیه است. علاوه بر این، مقرراتی را نیز شامل می شود که گردش و دارایی ارزهای دیجیتال در کشور را تنظیم می کند.

صنعت کریپتو اخیرا با چالش ها و مسائل زیادی در کشور مواجه شده است. این امر باعث سردرگمی جامعه و سرمایه گذاران رمزنگاری شده و پذیرش انبوه رمزارزها در کشور را تضعیف کرد. با این حال، بخش‌های مالی اکنون می‌توانند منتظر مقررات بهتر ارزهای دیجیتال با ارائه رسمی این لایحه باشند.
در همین حال، تنش ادامه دار بین اوکراین و روسیه همچنان بر بازار سهام، از جمله فضای کریپتو تاثیر می گذارد. بر اساس CoinGecko، کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته -1.5٪ کاهش یافته است. از این رو، بیشتر دارایی‌های رمزنگاری شده در فضا اکنون پرچم‌های قرمز را به اهتزاز در می‌آورند، سناریویی که مورد علاقه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نیست.
از سوی دیگر، بیت کوین، پادشاه دارایی های کریپتو، زیر 40 هزار دلار به ازای هر کریپتو مبارزه می کند. این افت بازار بیت کوین در سراسر فضای کریپتو احساس شد و منجر به رکود بازار شد. به غیر از بیت کوین، دارایی های ارز دیجیتال برتر مانند ETH، BNB و ADA، به عنوان نام چند، نیز در میان بازار نزولی زانوهای خود را خم می کنند.

Related Posts

Leave a comment