پرداخت های SHIB اکنون توسط شرکت انرژی استرالیا از طریق BitPay پذیرفته می شود.

photo_2022-03-05_20-10-39

ارائه دهنده خدمات پرداخت BitPay اعلام کرده است که شرکت انرژی استرالیا 1st Energy اکنون ارزهای رمزنگاری شده از جمله Shiba Inu را از طریق BitPay می پذیرد.

1st Energy اولین خرده‌فروش انرژی استرالیا است که رمزارز را از طریق مشارکت با BitPay می‌پذیرد. پرداخت قبض آب و برق را برای مشتریان خود آسان تر از همیشه می کنند. بیشتر بیاموزید 
به غیر از Shiba Inu، بیت‌پی از ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، دوج‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، بیت‌کوین پیچیده و پنج سکه پایدار با دلار آمریکا (BUSD، DAI، GUSD، USDP و USDC) پشتیبانی می‌کند.

1st Energy که در سال 2014 تاسیس شد و در حال حاضر به نیو ساوت ولز، ویکتوریا و کوئینزلند خدمات رسانی می کند، اولین خرده فروش انرژی استرالیا است که رمزارز را از طریق مشارکت با BitPay می پذیرد. این بدان معناست که مشتریان خرده‌فروش برق اکنون می‌توانند قبض‌های آب و برق خود را با استفاده از هر ارز دیجیتالی که از طریق BitPay ارائه می‌شود، پرداخت کنند.

BitPay بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت کوین و ارز دیجیتال در جهان است که در سال 2011 راه اندازی شد. در دسامبر 2021، BitPay ادغام Shiba Inu را در برنامه کیف پول خود اعلام کرد، بنابراین امکان ذخیره، خرید، مبادله و خرج کردن SHIB را فراهم کرد.

آدام آرون، مدیر اجرایی غول سینمای AMC، در اواخر فوریه در توییتر اعلام کرد که شرکت او در 19 مارس از پرداخت‌های آنلاین مبتنی بر BitPay در برنامه تلفن همراه و وب‌سایت خود پشتیبانی خواهد کرد. «BitPay برای AMC فعال خواهد شد. پرداخت های آنلاین در وب سایت ما تا 19 مارس و به صورت زنده در برنامه های تلفن همراه ما تا 16 آوریل، احتمالاً چند روز زودتر، انجام می شود.

تیم شیبا اینو به تازگی یک همکاری جدید با برچسب مد جان ریچموند امضا کرده است. این مشارکت منجر به راه اندازی یک مجموعه مد در قالب 10000 توکن غیر قابل تعویض (NFT) خواهد شد. نسخه های فیزیکی این توکن ها در هفته مد میلان ارائه خواهد شد.

Related Posts

Leave a comment