پرداخت های SHIB اکنون توسط شرکت مسافرتی VIP پیشرو در هلند پذیرفته می شود.

photo_2022-04-15_19-01-02

طبق این توییت، Taylor Travel Management Group که در هلند مستقر است، به لطف BitPay، گزینه‌های پرداخت خود را به ارزهای دیجیتال گسترش داده است. اکنون آنها دومین توکن معروف میم، SHIB، و همچنین DOGE، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، چندین استیبل کوین محبوب با پشتوانه USD و غیره را می پذیرند.

به گفته این وب سایت، آژانس مسافرتی VIP به مسافران تجاری، افراد مشهور، دفاتر خانوادگی و دولت ها، خدمات حمل و نقل VIP (شامل جت های شخصی، لیموزین و هلیکوپتر)، امنیت و غیره می فروشد.
همانطور که توسط U.Today پوشش داده شده است، در میان دیگر مشتریان BitPay که در سال جاری پذیرش SHIB را همراه با سایر ارزهای دیجیتال آغاز کردند، شرکت تدارکات مستقر در ایالات متحده NOYACK Logistics Incom، شرکت نرم افزار مدیریت اشتراک Ubersmith، کافه Bake N More مستقر در دبی و سایر شرکت ها هستند. و خروجی ها
همانطور که پذیرش SHIB گسترده تر می شود، جامعه این سکه میم انتظار دارد قیمت آن به حداقل 0.001-0.01 دلار افزایش یابد. خوشبین ترین اعضای ارتش SHIB معتقدند که می تواند به 1 دلار برسد.

با این حال، دیوید گوخشتین، بنیانگذار Gokhshtein Media و کاندیدای سابق کنگره ایالات متحده، معتقد است که Shiba Inu ممکن است به $0.001 برسد اما نه $1.

او این پیش بینی را دو روز پس از اینکه اپلیکیشن سرمایه گذاری محبوب Robinhood، SHIB را به همراه سایر آلتکوین های محبوب SOL، MATIC و COMP به مجموعه خود اضافه کرد، در توییتی به اشتراک گذاشت.

Related Posts

Leave a comment