پروژه (Terra Classic (LUNC را برای ادوارد کیم AI زنجیر تست شبکه “Block Entropy” می سوزاند!

IMG_20230528_115619_512

پروژه Terra Classic میلیون ها LUNC را سوزاند تا توکن زنجیره هوش مصنوعی “Block Entropy” توسعه دهنده اصلی ادوارد کیم را بدست آورد.

 پس از سوزاندن تقریباً 2.5 میلیارد توکن Terra Classic (LUNC) در این ماه، پروتکل مالی غیرمتمرکز DFLunc تمرکز خود را به زنجیره برنامه‌های مورد انتظار هوش مصنوعی «Block Entropy» توسط توسعه‌دهنده اصلی ادوارد کیم تغییر داد. این پروژه در این هفته میلیون‌ها توکن LUNC را سوزاند تا توکن‌های Block Entropy TestNet را به دست آورد.

پروتکل DeFi DFLunc اخیراً تغییر عمده ای را در مکانیسم رایت LUNC خود اعلام کرده است. این پروتکل به منظور کمک به کاربرانش برای دریافت توکن‌های شبکه آزمایشی زنجیره برنامه‌های هوش مصنوعی ادوارد کیم، «Block Entropy»، LUNC را مستقیماً از کیف‌پول‌های کاربر به آدرس رایت ارسال نمی‌کند.

به گفته ادوارد کیم، کاربران باید LUNC را با یک پیام «آنتروپی» به آدرس رایت ارسال کنند و هش تراکنش را در شیر تست نت وارد کنند.مقدار LUNC  که می سوزانید متناسب با تعداد توکن های شبکه آزمایشی است که در ازای دریافت می کنید و این توکن ها فقط می توانند برای فعالیت های یادگیری ماشینی استفاده شوند، زیرا ارزش اختصاصی خود را ندارند.

پس از آزمایش بر روی LUNC L1 TestNet و تصویب یک پیشنهاد حکومتی، ادوارد کیم با Joint L1 Task Force هماهنگ می کند تا حساب های Interchain (ICA) را در Terra Classic بگنجاند. این فقط پس از ارتقای برابری CosmWasm نسخه 1.1.0 در 14 ژوئن اتفاق می‌افتد. CoinGape Media جزئیات کاملی را درباره آن و پیشرفت‌های دریافتی منتشر کرد.

 پس از ارتقاء Parity، L1TF همچنین در نظر دارد با تیم USTC repeg همکاری کند تا یک محیط آزمایشی USTC را راه‌اندازی کند تا بر ایجاد زیرساخت مورد نیاز برای بازگشت موفقیت آمیز USTC به 1 دلار تمرکز کند.

Related Posts

Leave a comment