پس از تسلیم شدن اکثر معامله گران، ارزهای دیجیتال با سود 35 درصدی ظاهر می شوند.

photo_2022-06-20_20-34-04

همانطور که  قبلاً ذکر شد، آخر هفته گذشته شاهد یکی از بدترین روزهای معاملاتی در تاریخ دارایی های دیجیتال بود زیرا سرمایه گذاران نهادی بزرگ هزاران بیت کوین را در بازار غیر نقدینگی ریختند و باعث سقوط به زیر ATH 2017 شدند که قبلاً به عنوان یک بازار نقدینگی در نظر گرفته می شد. 
بزرگترین سودآور در بین 100 ارز دیجیتال برتر که بر اساس ارزش بازار مرتب شده اند، پروتکل مالی غیرمتمرکز Synthetix است که قرار گرفتن در معرض دارایی های رمزنگاری و غیرکریپتو را از طریق توکن های مصنوعی ارائه می دهد.
توکن اصلی این پلتفرم، SNX، در 24 ساعت گذشته بیش از 66 درصد ارزش خود را افزایش داد در حالی که مدتی قبل بیش از 100 درصد افزایش یافت. چنین افزایش شدیدی در قیمت توکن به احتمال زیاد به افزایش سرسام آور نرخ سرمایه SNX به دنبال افزایش حجم شورتینگ مرتبط است.

با بازگشت معامله گران به استفاده از پلتفرم های مالی غیرمتمرکز، سایر ارزهای دیجیتال مانند AAVE و AVAX نیز سودهای دو رقمی را نشان می دهند.

بهبود بازار اغلب با جریان‌های ورودی بیشتر به دارایی‌هایی با سرمایه پایین‌تر مانند STEPN، 1INCH و موارد دیگر همراه است. دلیل اصلی به حداکثر رساندن سود به لطف سرعت رشد بیشتر دارایی های با نقدینگی و حجم کمتر است.

در زمان انتشار مقاله، اتر و بیت کوین به ترتیب با 1124 دلار و 20470 دلار معامله می شوند که در 24 ساعت گذشته حدود 2 تا 3 درصد به ارزش خود رسیده اند.

Related Posts