پلتفرم توکن اوراق بهادار کیف پول MPC را برای موسسات راه اندازی کرد.

IMG_20230504_131704_087

کیف پول Web3 به موسسات اجازه می دهد تا کنترل کنند کدام کارمندان مجاز به استفاده از توکن های موجود در آن هستند.پلتفرم توکن اوراق بهادار INX بر اساس اعلامیه 3 می، کیف پولی با ویژگی های انطباق برای موسسات راه اندازی کرده است. کیف پول جدید با مشارکت ارائه‌دهنده زیرساخت کیف پول BitGo ایجاد شد و از فناوری محاسبات چند جانبه (MPC) استفاده می‌کند.

توکن‌های اوراق بهادار INX در شبکه اتریوم وجود دارند و از استاندارد توکن ERC-1404 پیروی می‌کنند. این استاندارد در سال 2018 ایجاد شد تا توکن های اتریوم سازگار با آن را امکان پذیر کند. این توکن‌ها را فقط می‌توان بین کاربرانی که تأیید هویت را با یک مؤسسه شرکت‌کننده تأیید کرده‌اند، منتقل کرد.

 کیف پول جدید به مؤسسات اجازه می دهد تا هنگام نگهداری توکن های اوراق بهادار INX از استانداردهای امنیت سایبری و نگهداری در صنعت مالی پیروی کنند. به هیچ فردی اجازه دسترسی به کلید خصوصی که یک حساب معین را کنترل می کند، داده نمی شود. در عوض، کلید به سه یا بیشتر «شارد» تقسیم می‌شود که باید برای امضای تراکنش‌ها ترکیب شوند، که بخشی از فناوری MPC است.

 بر اساس این اعلامیه، کیف پول همچنین دارای ویژگی هایی است که مدیریت دسترسی کارکنان را آسان تر می کند. شرکت‌ها می‌توانند کارمندان مختلف را با نقش‌های متفاوتی مانند «بینندگان، خرج‌کنندگان، تأییدکنندگان و مدیران» موظف کنند. آنها همچنین می توانند دارایی های مشتریان را با تقسیم وجوه به کیف پول های متعدد و دادن امتیازات “تأیید کننده” به هر مشتری جداگانه تفکیک کنند. در این اطلاعیه آمده است که این به موسسات اجازه می دهد تا به مشتریان خود کنترل بیشتری بر حساب های فردی خود بدهند.

Related Posts

Leave a comment