پلتفرم Wrapped BTC قابلیت جدیدی را معرفی می کند که توسط Cardano پشتیبانی می شود.

IMG_20230510_130132_735

AnetaBTC از عصر جدیدی پرده برداری کرده است که توسط Cardano پشتیبانی می شود زیرا توکن بیت کوین ، قابلیت های جدیدی دریافت می کند.

 به این معنی است که می توانند تراکنش های روزمره را با توکن انجام دهند و همچنین وام بگیرند. آنها همچنین می توانند توکن cBTC را در DEX معامله کنند.توکن بیت کوین پیچیده (cBTC)، بر اساس پروتکل anetaBTC، در ماه آوریل در شبکه آزمایشی Cardano فعال شد و کاربران را قادر می‌سازد تا توکن‌های cBTC ایجاد کرده و از آنها برای تأمین مالی، تجارت یا ارائه نقدینگی به شبکه Cardano استفاده کنند. قابل ذکر است که توکن cBTC یک نمایش 1:1 از بیت کوین است اما در بلاک چین کاردانو قرار دارد. AnetaBTC، پلتفرمی که بیت‌کوین پیچیده را به Cardano و Ergo می‌آورد، می‌گوید که می‌خواهد دارندگان بیت‌کوین را به Cardano جذب کند و از این رو به انفجار قریب‌الوقوع DeFi شبکه کمک کند. توکن‌های پیچیده انتقال ارزش بین بلاک‌چین‌ها را تسهیل می‌کنند که در غیر این صورت غیرقابل تعامل خواهند بود و کاربران را قادر می‌سازد تا از پروتکل‌های مختلف DeFi بدون استفاده از توکن‌های بومی آن پروتکل‌ها استفاده کنند.

در 2 می، AnetaBTC اعلامیه هیجان انگیزی را اعلام کرد که راه اندازی شبکه اصلی پروتکل AnetaBTC در Cardano قریب الوقوع است. تصویری را به اشتراک می‌گذارد که نقشه راه خود را نشان می‌دهد، که شامل دستیابی به راه‌اندازی شبکه اصلی و شامل مراحلی مانند بهبود باطن و ممیزی کامل است. طبق داده های DefiLlama، Cardano دارای TVL فعلی (کل ارزش قفل شده) 141.69 میلیون دلار است. با احتساب سهام، این رقم به 172.28 میلیون دلار افزایش می یابد. در شرایط ADA، این به 470.5 میلیون ADA است که در پلتفرم DeFi Cardano قفل شده است.

Related Posts

Leave a comment