پلتفرمGala (GALA) با شروع Airdrop ارتقاء اساسی پیدا می کند.

IMG_20230517_103206_836

گالا گیمز، پلتفرمی برای بازی‌های بلاک چین، با راه‌اندازی یک ارتقاء قراردادی عظیم برای اکوسیستم، وارد عصر جدیدی شده است.

عصر جدیدی برای اکوسیستم بازی‌های گالا، قرارداد و نشانه جدیدی را همراه با کاهش عرضه کل به همراه دارد. با اجرایی شدن این امر، GALA جدید (v2) به‌عنوان توکن جدید و بهبودیافته اکوسیستم Gala Games، 1:1 برای همه دارندگان GALA کاهش می‌یابد، و همه پشتیبانی‌ها و ابزارهای کاربردی برای توکن GALA اصلی به طور همزمان متوقف می‌شوند.جیسون برینک، رئیس بلاک چین در گالا گیمز، ساعاتی پیش در توییتر اعلام کرد که تقریباً به‌روزرسانی V2 به اتمام رسیده است، زیرا اسکریپت برای ارسال موجودی‌ها آماده می‌شود. ابتدا به مبادلات و سپس به دیگران. از آنجایی که کاربران منتظر انتشار توکن v2 هستند، برینک اخیراً یک به‌روزرسانی ارائه کرده است: گالا نسخه ۲ هنوز در حال انجام است و ممکن است چند روز طول بکشد تا تکمیل شود.

تیم گالا گیمز گفت که همان طور که به جامعه قول داده بود بلافاصله پس از شروع به‌روزرسانی گسترده قرارداد، دچار سوختگی شدید شده است.

در راستای تعهد خود به سوزاندن دو میلیارد توکن گالا در طول سال، ابتدا چهار بار از هر 500،000،000 گالا انجام داد. در راهپیمایی برای بهبود، اقدام به سوزاندن 3,961,582,987 گالا اضافی کرد که معادل کل درآمد گالا است که تاکنون دریافت کرده است. تیم گالا گیمز برای خنثی کردن کامل سناریوی «تخلیه و خروج» اعلام کرد که تصمیم گرفته است تقریباً کل ذخایر خود را بسوزاند.با در نظر گرفتن این موضوع، شروع به سوزاندن 15،000،000،000 GALA دیگر کرد که نشان دهنده اکثریت قریب به اتفاق ذخایر آن در GALA است، به این معنی که دیگر هیچ بخش قابل توجهی از عرضه توکن را کنترل نخواهد کرد. در مجموع، این مبلغ 20.96 میلیارد گالا در زمان راه اندازی قرارداد V2 سوخت. در همین حال، قیمت GALA هنوز به سوزاندن توکن عظیم پاسخ نداده است، زیرا در 24 ساعت گذشته 2.46 درصد کاهش یافته و به 0.03 دلار رسیده است.

Related Posts

Leave a comment