پلیس چین تیم توسعه استیبل کوین CNHC را دستگیر کرد.

IMG_20230601_132417_512

گزارش شده است که پلیس چین تعدادی از کارمندان Trust Reserve، شرکت پشتیبان CNHC استیبل کوین تحت حمایت یوان را دستگیر و بازداشت کرده است.

 بر اساس گزارشی از رسانه محلی PANews، تیم اصلی Trust Reserve در ظهر روز 29 مه دستگیر شد و اعضای خانواده آنها مطلع شده‌اند.نمایندگان PANews از دفتر این شرکت در پودونگ، شانگهای بازدید کردند و یک فضای کاری خالی پیدا کردند که روی آن مهر و موم روی آن نوشته شده بود: «توقیف قضایی، اکیداً بدون خرابکاری». این اطلاعیه در 29 مه امضا شد.

 در حالی که دلیل دستگیری همچنان نامشخص است، افراد آشنا به این موضوع به خبرگزاری محلی گفتند که تجارت پرداخت مرزی Trust Reserve ممکن است دلیل این پرونده باشد.

 Trust Reserve دارای دو استیبل کوین است. یک دارایی فراساحلی با پشتیبانی یوان چین (CNHC) و یک توکن با پشتوانه دلاری هنگ کنگ (HKDC). ناشر استیبل کوین اخیراً 10 میلیون دلار برای CNHC در دور تأمین مالی به رهبری KuCoin Ventures، بازوی سرمایه گذاری صرافی ارزهای دیجیتال KuCoin در سیشل، تضمین کرد.Circle Ventures، بخش سرمایه گذاری ناشر استیبل کوین USDC، Circle، و شرکت سرمایه گذاری چند ملیتی IDG Capital نیز در این دور شرکت کردند.

 اCNHC، که توسط شبکه بلاک چین لایه 1 بدون مجوز Conflux پشتیبانی می‌شود، با یوان فراساحلی (CNH) که ذخایر آن در یک موسسه سپرده‌گذاری هنگ‌کنگ نگهداری می‌شود، 1:1 مرتبط است.خبر دستگیری در بحبوحه شایعات تایید نشده مقامات چینی مبنی بر دستگیری تیم پروژه Multichain منتشر شد. Multichain یک پروتکل مسیریاب متقابل زنجیره ای است که دارایی بیش از 1 میلیارد دلار در قرارداد آن قفل شده است.

 در هفته گذشته، تراکنش‌های روی پروتکل به تأخیر افتاده و با چندین مسیر پل زنجیره‌ای آفلاین از جمله Polygon zxEVM، Kava و zkSync گیر کرده‌اند. این تیم در ابتدا گفت که این مشکل ناشی از ارتقاء Backend است که بیش از حد انتظار طول می کشد. با این حال، روایت بعداً به مشکلات ناشی از رویدادهای غیرقابل کنترل تغییر کرد.

Related Posts

Leave a comment