چرا سکه های چینی می توانند محرک های بعدی بازار ارزهای دیجیتال باشند.

IMG_20230529_101648_183

سکه های چینی: اقدام هنگ کنگ برای اجازه دادن به خرده فروشی بیت کوین و اتریوم باعث افزایش تقاضا برای ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با چین شده است. 

اقدام هنگ کنگ برای اجازه دادن به خرده فروشی بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای رمزنگاری شده می تواند به عنوان یک شاهکار تاریخی در میان محیط خصمانه بازار کریپتو در حال حاضر در ایالات متحده کاهش یابد. با در نظر گرفتن تأثیر ژئوپلیتیکی هنگ کنگ و اقدامات اجرایی مداوم علیه مشاغل رمزنگاری در ایالات متحده، زمان بندی نیز نمی توانست بهتر از این باشد. بازارهای مالی ایالات متحده در مورد یک بحران بانکی منطقه ای قریب الوقوع همراه با چالش های اقتصادی مانند نگرانی های سقف بدهی و افزایش تورم دچار عدم اطمینان هستند.

 اخیراً، ریپل توسط اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) به برنامه آزمایشی e-HKD پیوست، در حالی که صرافی‌های ارزهای دیجیتال OKX و Huobi در حال برنامه‌ریزی برای درخواست مجوز برای فعالیت در هنگ کنگ هستند. در همین حال، اعلام اجازه تجارت خرده فروشی باعث افزایش تقاضای قابل توجهی برای سکه های چینی مانند Conflux (CFX) شده است.

علاوه بر Conflux (CFX)، سایر سکه‌های چین Filecoin (FIL) و EOS حداقل ۷ تا ۸ درصد سود هفتگی داشته‌اند. با شروع تجارت کریپتو خرده فروشی هنگ کنگ از 1 ژوئن 2023، این سکه ها احتمالاً افزایش بیشتری خواهند داشت. این روند در زمانی رخ می‌دهد که قیمت بیت‌کوین شاهد یک حرکت جانبی است و ممکوین‌هایی مانند PEPE Coin شاهد افزایش تقاضا هستند.

Related Posts

Leave a comment