کارمزد بیت کوین 95 درصد سقوط کرد زیرا قیمت BTC از ترس دولت ایالات متحده بهبود یافت.

IMG_20230513_114421_205

تجزیه و تحلیل نشان می دهد که بیت کوین در این هفته مشمول فروش دولت ایالات متحده نبود، اما اقدامات قیمت بیت کوین همچنان تحت فشار است.

بیت کوین (BTC) به دلیل هشدار نادرست نسبت به بازارهای مخوف فروش دولت ایالات متحده، تلاش کرد تا از ضررهای جدید در 11 می بهبود یابد.

 این جفت یک روز قبل یک فروش فوری را تجربه کرده بود که پس از ادعاهایی مبنی بر فروش بیت کوین مصادره شده توسط دولت ایالات متحده، برای مدت کوتاهی آن را به 26850 دلار رساند. این موضوع متعاقباً رد شد، اما برای بازارهای رمزارز از قبل حساس، آسیب وارد شد.

در 24 ساعت گذشته شاهد تغییر عمده ای در کارمزدهای تراکنش های زنجیره ای بودیم که پس از رسیدن به سطوحی که سروصدای گسترده ای ایجاد کرده بود، به میزان قابل توجهی کاهش یافت.شماره‌های زنده از Mempool.space در زمان نوشتن، نرخ‌های کارمزد بلوک بعدی را با 47 ساتوشی (1.80 دلار) در هر بایت داشتند.

 براساس داده‌های منبع نظارت BitInfoCharts، در 10 می، میانگین کارمزد به زیر 15 دلار کاهش یافت – کاهشی بیش از 50٪ نسبت به روز قبل. در واکنش، چک میت، تحلیلگر اصلی زنجیره‌ای در Glassnode، کسانی را که خواستار اقداماتی برای تغییر کد برای جلوگیری از افزایش شدید هزینه‌ها در آینده بودند، مأمور کرد.

Related Posts

Leave a comment