کالاهای تسلا را می توان با Dogecoin خریداری کرد.

photo_2022-05-28_00-51-08

 ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتر اعلام کرد که مشتریان اکنون می توانند کالاهای این شرکت را با Dogecoin خریداری کنند. اسپیس ایکس، یک سازنده فضایی به سرپرستی ماسک، در آینده نزدیک امکان پرداخت برای کالا با پول سگ را نیز فراهم خواهد کرد.

این سازنده پیشرو خودروهای الکترونیکی اعلام کرد که مشتریانش می‌توانند از ژانویه شروع به خرید اقلام منتخب از جمله Cyberquad for Kids با ارز دیجیتال میم کنند. با این حال، اکنون به نظر می رسد که همه محصولات با سکه میم برتر قابل خرید خواهند بود. قیمت Dogecoin بلافاصله پس از اعلام 15.8٪ افزایش یافت و سپس از برخی سودها چشم پوشی کرد.

تقلید بیت کوین پس از سقوط به 0.076 دلار در اوایل امروز در صرافی بایننس به 0.09 دلار رسید. این دومین باری است که ماسک در 24 ساعت گذشته در مورد ارز دیجیتال مورد علاقه خود توییت می کند. دیروز، توییت او تنها توانست قیمت DOGE را به مدت 26 ثانیه بالاتر ببرد تا اینکه تمام سودها را کاهش داد. در حالی که عملکرد قیمت Dogecoin در سال 2022 بسیار بد بود، ماسک که همچنان ثروتمندترین فرد روی کره زمین است، به حفظ آن کمک می کند.

در ماه مارس، رئیس تسلا تأیید کرد که سکه میم را نفروخته است. این غول فناوری همچنین در مسیر تصاحب توییتر است که به عنوان یک توسعه صعودی برای Dogecoin تلقی می شود. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ماسک پیشنهاد کرده است که DOGE را به عنوان یک گزینه پرداخت در پلت فرم رسانه های اجتماعی تاثیرگذار اضافه کنید تا کاربران بتوانند هزینه اشتراک پریمیوم خود را با سکه میم بپردازند.

Related Posts