کالیفرنیا در لایحه جدید میتواند بیت کوین را به صورت قانونی پذیرش کند.

photo_2022-02-20_12-24-53

کالیفرنیا می تواند بیت کوین را مناقصه قانونی کند.

لایحه جدیدی که توسط مشاوران سیاسی ارائه شده است دنیس پورتر، کارشناس بیت کوین و مشاور سیاسی ایان سی. کالدرون، با همکاری یکدیگر پیش نویس پیشنهادی جدیدی را تهیه کرده اند که احتمالاً می تواند بیت کوین را با نظر خودشان به عنوان ارز قانونی رسمی تبدیل کند.

پس از اینکه مناطق آریزونا و جزیره تونگا با اقدامی احتمالی در راستای تبدیل بیت کوین به پول قانونی، به سرفصل اصلی اخبار تبدیل شدند، لایحه کالیفرنیا می تواند بار دیگر این رقابت را به چالش بکشد.

البته، منتقدان مدعی هستند که این لایحه بیت‌کوین را به عنوان پول قانونی به رسمیت نمی شناسد، بلکه فقط مضامینی را ارائه می کند که به طور بالقوه به مردم امکان می‌دهد مالیات خود را به صورت ارزهای رمزنگاری بپردازند.

ولی شرایط کنونی، بیش از هر زمان دیگری مردم آمریکایی را به داشتن دارایی هایی تشویق می کند که بتواند در برابر تورم از آنها محافظ کند.

قانونی کردن بیت کوین به عنوان پول قانونی یکی از مخاطره آمیزترین کارهایی است که یک ایالت می تواند انجام دهد. در واقع، وضعیت کالیفرنیا اصلاً با السالوادور قابل مقایسه نیست. اقتصاد این ایالت تقریباً 12 برابر بزرگتر از کشور در حال توسعه السالوادور است. این ایالت با تولید ناخالص دولتی 3.0 تریلیون دلار در واقع بزرگترین ایالت در آمریکا محسوب می شود.

اگر کالیفرنیا دست به چنین اقدامی بزند، احتمالاً شروعی رسمی برای FOMO جهانی خواهد بود. علیرغم سیاست‌های سوسیالیستی، کالیفرنیا همچنان یک مرکز فناوری، یک اقتصاد شلوغ، یک مرکز نوآوری و آموزش و یک برند جهانی است که رهبران و ملت‌ها در سراسر جهان آن را به عنوان معیاری برای اوج کیفیت زندگی و رفاه در نظر می‌گیرند. تصمیم گیری درباره چنین مسئله مهمی بدون شک باید با بررسی دقیق و همه جانبه صورت بگیرد.

Related Posts

Leave a comment