کراکن مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی در ایرلند را قبل از رأی گیری MiCA دریافت می کند.

IMG_20230419_093206_001

صرافی کریپتوکارنسی مستقر در ایالات متحده، کراکن مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی خود را از بانک مرکزی ایرلند دریافت کرد.

Payward Europe Solutions، یک شرکت تابعه ایرلندی کراکن که در دوبلین ثبت شده است، در 18 آوریل مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را از بانک مرکزی ایرلند دریافت کرد.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم کراکن با موفقیت در بانک مرکزی ایرلند (CBI) به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) ثبت نام کرده است و تعهد ما برای کمک به پذیرش کریپتو در اروپا را تأیید می کند.

مجوز VASP در زمان حساسی برای Kraken ارائه می شود. اتحادیه اروپا قرار است رای نهایی خود را درباره مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، برگزار کند.

 انتظار می رود که قانون MiCA پس از رای گیری اولیه که حمایت قاطع دو حزب را نشان داد، تصویب شود. اگر چنین شود، تغییرات حاصل از هر شرکتی که به عنوان CASP – ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های رمزنگاری – در اتحادیه اروپا فعالیت می‌کند، ملزم می‌شود که در یکی از ۲۷ تنظیم‌کننده مجاز اتحادیه ثبت‌نام کند.

 در ایالات متحده، راه برای صرافی کریپتوکارنسی کراکن سخت‌تر بود، زیرا مجبور شد با کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل ناهنجاری‌های ادعایی در سرویس‌های سهام خود توافق کند. در نتیجه شکایت، کراکن 30 میلیون دلار جریمه پرداخت و موافقت کرد که ارائه خدمات سهامداری به مشتریان آمریکایی را متوقف کند.

Related Posts

Leave a comment