کمتر از 24 ساعت تا فعال شدن کارت رمزنگاری مجازی BabyDoge باقی مانده است که توسط پلت فرم پرداخت کریپتو کانادا FCF Pay پشتیبانی می شود.

IMG_20230504_094545_063

با وجود اخبار بزرگ پذیرش در افق، قیمت BabyDoge قرمز است و در $0.000000002642 معامله می شود. یعنی منهای 2.45 درصد نسبت به مدت 24 ساعت گذشته.

نه BabyDOGE و نه FCF Pay مشخص نکرده اند که آیا این یک کارت مجازی پیش پرداخت خواهد بود یا یک کارت ارز دیجیتال هدیه. در هر صورت، این مرحله کاربرد و پذیرش میم کوین محبوب BabyDoge را افزایش می دهد. در اوایل سال جاری، درگاه پرداخت های رمزنگاری فوق الذکر SHIB، LEASH و BONE را به کارت های ارز دیجیتال اعتباری خود، ویزا و مسترکارت اضافه کرد. به طور کلی، این کارت های پیش پرداخت با چندین بلاک چین سازگار هستند: بیت کوین، اتریوم، سولانا، ترون و چندین مورد دیگر. آنها را می توان با BTC، USDT، DAI، SHIB، USDC و سایر ارزهای رمزپایه محبوب بارگذاری کرد.

چندین تأثیرگذار مهم ارزهای دیجیتال به ارتش دنبال‌کنندگان توییتر هشدار داده‌اند که در حال حاضر هنگام سرمایه‌گذاری روی میم کوین مراقب باشند. یکی از آنها کریستوفر یازچینسکی، تاجر محبوب کریپتو و یوتیوبر است. او به تازگی توییتی منتشر کرد و گفت که معامله گران این روزها باید مراقب سکه های میم باشند.

Related Posts

Leave a comment