کمپانیLG Electronics بلاک چین و رمزارز را به عنوان حوزه های جدید کسب و کار اضافه می کند.

photo_2022-03-25_13-19-16

ال‌جی الکترونیکس، غول فناوری کره‌جنوبی، اهداف توسعه کسب‌وکار خود را به‌روزرسانی کرده و شامل نرم‌افزارهای مبتنی بر ارزهای دیجیتال و بلاک چین می‌شود.

بر اساس یک گزارش خبری محلی کره جنوبی، ال‌جی در جلسه عمومی سالانه خود در روز پنج‌شنبه، 24 مارس، دو هدف متمایز مرتبط با رمزنگاری را اضافه کرد. اهداف شامل «توسعه و فروش نرم‌افزار مبتنی بر بلاک چین» و «فروش و واسطه‌گری ارزهای دیجیتال است. “، که منجر به حدس زدن این موضوع شد که آیا LG نوعی صرافی رمزنگاری را ایجاد خواهد کرد یا خیر.

هنگامی که از یکی از سخنگویان ال‌جی در مورد قصد شرکت برای راه‌اندازی صرافی یا پلتفرم خود سؤال شد، هرگونه گمانه‌زنی را خنثی کرد و گفت: “هنوز هیچ تصمیمی قطعی نشده است. ما فقط به حوزه‌های تجاری به طور گسترده اشاره کردیم.”

شایعات مربوط به ایجاد یک بازار مرتبط با رمزنگاری ال‌جی در اوایل سال جاری و زمانی که مدیرعامل Bithumb، Heo Baek-young تأیید کرد که این صرافی با «یک شرکت بزرگ» برای توسعه بازار NFT کار می‌کند، ظاهر شد.

سازنده فناوری در مسیر پذیرش و ادغام NFT قرار گرفته است و اوایل این ماه اعلام کرد که با شرکت فناوری بلاک چین Kakao’s Ground X برای معرفی خطی از تلویزیون های هوشمند که کاملاً دارای NFT هستند کار می کند. ال‌جی همچنین با Seoul Auction Blue، یک حراج هنر آنلاین، برای انجام پروژه‌های بیشتر مرتبط با آثار هنری مبتنی بر NFT، همکاری می‌کند.

اعلامیه‌های ال‌جی در حالی منتشر می‌شوند که غول‌های فناوری دیگر و کره جنوبی، به طور گسترده‌تر، به استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری‌های مرتبط با بلاک چین ادامه می‌دهند. در اوایل سال جاری، سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، اعلام کرد که پلتفرم NFT را برای تلویزیون‌های هوشمند خود راه‌اندازی می‌کند و همچنین فروشگاه خود را در metaverse Decentraland راه‌اندازی می‌کند.

مهم‌تر از همه، این کشور در اوایل ماه جاری، یون سوک یول، رئیس‌جمهور دوستدار رمزنگاری را انتخاب کرد، کمپین انتخاباتی یون حول مقررات زدایی از صنعت کریپتو کره جنوبی و همچنین ایجاد ابتکاراتی برای تبدیل این کشور به خانه آینده فناوری بلاک چین «یونیک شاخ» متمرکز بود.

Related Posts

Leave a comment