کوین بیس خدمات پرداخت کریپتو را چند روز پس از راه اندازی در هند به حالت تعلیق در می آورد.

photo_2022-04-11_14-20-34

بزرگترین صرافی آمریکا برخی از خدمات پرداخت را در صرافی هندی تازه راه اندازی شده خود به دلیل فشار تنظیم کنندگان پرداخت محلی به حالت تعلیق درآورد.
بزرگترین صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، خدمات پرداخت از طریق واسط پرداخت های متحد (UPI) را در پلتفرم خود برای کاربران هندی تنها سه روز پس از راه اندازی در شبه قاره آسیای جنوبی متوقف کرد.

UPI پورتال پرداختی است که توسط شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) اداره می شود، که سفارشات خرید در خدمات هند کوین بیس را تسهیل می کند. صرافی قبلاً اطلاعات روش پرداخت خود را در وب سایت خود برای کاربران هندی به روز کرده است، که از کاربران می خواهد برای سفارش فروش، سرویس پرداخت فوری (IMP) را امتحان کنند.
خبرگزاری مالی Business Standard روز دوشنبه گزارش داد که کوین‌بیس اعلام کرد که برای اصلاح وضعیت هند با تنظیم‌کننده‌های مناسب کار خواهد کرد و متعهد است با NPCI و سایر مقامات مربوطه همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که ما با انتظارات و انتظارات محلی هماهنگ هستیم. هنجارهای صنعت.”

NPCI در بیانیه‌ای در روز پنج‌شنبه اعلام کرد که جایگاه قانونی هیچ صرافی رمزنگاری را که از رابط پرداخت متحد RBI (UPI) استفاده می‌کنند، حتی پس از اعلام انتشار خدمات Coinbase به رسمیت نمی‌شناسد. انگیزه تعلیق ممکن است از این نظر ناشی شده باشد:

به نظر نمی رسد کاربران هندی Coinbase از تعلیق ناگهانی سرویس ناراحت باشند. یکی از بنیانگذاران کانال یوتیوب Crypto India، آدیتیا سینگ، روز دوشنبه به 210000 دنبال کننده خود در توییتر نوشت: “این جدید نیست، صرافی های هندی نیز از سال 2018 با مشکلات خدمات پرداخت روبرو بوده اند.”

برخی از مقامات هندی مانند تی رابی سانکار، معاون رئیس بانک مرکزی هند، از ممنوعیت کامل حمایت خواهند کرد. با این حال، هنوز چنین ممنوعیتی اتفاق نیفتاده است، زیرا این کشور در 31 مارس مالیات 30 درصدی را بر تجارت کریپتو وضع کرد، که مشابه مالیات آن بر قمار است.

Related Posts

Leave a comment