کوین بیس پپه را «نماد نفرت» می‌نامد و همین امر باعث شد تا صرافی را تحریم کنند.

IMG_20230511_100530_718

یک خبرنامه ایمیلی که در 10 می برای مشتریان کوین بیس ارسال شد، واکنش شدید جامعه پپه را به همراه داشت.ایمیلی که برای مشتریان Coinbase ارسال شد و در آن میم Pepe را به عنوان یک «نماد نفرت» توصیف کرد که توسط گروه‌های alt-right انتخاب شده است، خشم قابل توجهی از جامعه PEPE memecoin را برانگیخته است.

اینفلوئنسر برجسته کریپتو Borovik.eth یک اسکرین شات از خبرنامه ایمیل از 10 می را برای 96000 دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت که به تصمیم سال 2016 اتحادیه ضد افترا مبنی بر قرار دادن این شخصیت با مضمون قورباغه در پایگاه داده نمادهای نفرت آنلاین خود اشاره می کند.

طرفداران و دارندگان ممکوین با مضمون قورباغه از توصیف توکن خشمگین شدند، و باعث شد که Coinbase درخواست عذرخواهی کند و کاربران شروع به حذف حساب های خود در صرافی رمزنگاری کنند.

 کاربر مستعار توییتر و توسعه‌دهنده solidity کنوبی اعلام کرد که په‌په نماد نفرت نیست و در نتیجه در حال انتقال وجوه به صرافی ارز دیجیتال Gemini مستقر در ایالات متحده است و توییت خود را با هشتگ تکمیل کرد: “#deletecoinbase” بر اساس داده‌های Tweetbinder، هشتگ «#deletecoinbase» با بیش از 14000 توییت در دو ساعت گذشته و تعداد زیادی توییت در نوار ترند توییتر قرار گرفته است.

 از زمانی که بایننس این توکن را برای معامله در تاریخ 5 می فهرست کرد، اعضای دارای پپ Crypto witter از رهبران تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال درخواست کرده‌اند که این توکن را نیز فهرست کنند.

صرافی Coinbase هنوز نشانه‌های زیادی مبنی بر اینکه آیا قصد دارد توکن Pepe را در صرافی خود فهرست کند، ارائه نکرده است.

ظاهراً، کامرون وینکلوس، مدیرعامل جمینی، در حال گوش دادن بود و در 9 مه، صرافی رمزنگاری متعلق به وینکلووس، ممکوین را برای تجارت فهرست کرد، با توضیحی بازتر از توکن جدید.قیمت پپه در ساعاتی پس از انتشار اخباری مبنی بر توضیحات Coinbase در توییتر، 2.6 درصد کاهش یافت. طبق داده‌های CoinGecko، در زمان انتشار، Pepe با قیمت 0.00000184 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 10.4 درصد کاهش داشته است.

Related Posts

Leave a comment