کیف پول MyAlgo به روز رسانی در مورد سوء استفاده اخیر را به اشتراک می گذارد که منجر به از دست دادن سرمایه برای برخی از کاربران آن شد

32006 (1)

 

تیم MyAlgo اظهار می‌دارد که هنوز با جدیت برای شناسایی دارایی‌های دزدیده شده، همکاری با شرکت‌های تجزیه و تحلیل بلاک چین و صرافی‌ها برای تضمین پرچم‌گذاری آدرس‌های مخرب و حمایت از اجرای قانون در تحقیقات، کار می‌کند.

     ا@HalbornSecurity و دو شرکت امنیتی دیگر برای یافتن علت اصلی حادثه با ما همکاری می کنند. هنگامی که کار آنها به اوج رسید، ما جزئیات یافته های آنها را ارائه خواهیم کرد.
در این راستا، MyAlgo بیان می‌کند که با Halborn و دو شرکت امنیتی دیگر برای شناسایی علت اصلی این حادثه همکاری می‌کند. نوید می دهد که در صورت آماده شدن یافته ها، جزئیات تحقیقات خود را ارائه دهد.
دسترسی غیرمجاز منجر به جابجایی دارایی ها از کیف پول شخص ثالث کاربران منتخب شده بود. برای بررسی و مبارزه با این موضوع به نمایندگی از افراد تحت تأثیر، بنیاد Algorand در اوایل ماه مارس اعلام کرد که در حال استفاده از شرکت امنیتی بلاک چین Halborn است.
در حالی که استعلام از نهادهای مجری قانون مربوطه برای بازیابی وجوه دزدیده شده ادامه دارد، کاربران آسیب دیده ملزم به تکمیل فرم مربوطه هستند که ارائه شده است.

همچنین به کاربران یادآوری می‌شود که وجوه خود را از حساب‌های تازه ایجاد شده خارج از MyAlgo و به کیف پول سخت‌افزاری برداشت یا مجدداً کلید کنند.
همانطور که گزارش شد، بنیاد Algorand تصریح کرد که آزمایش کامل پروتکل Algorand و SDK برای آسیب‌پذیری‌ها انجام شده است، اما هیچ آسیب‌پذیری کشف نشده است.

Related Posts

Leave a comment