گری اسکیل Grayscale اولین ETF اروپایی را راه اندازی کرد .

photo_2022-05-16_14-43-21

یکی از بزرگترین مدیران دارایی ارزهای دیجیتال جهان راه اندازی اولین ETF اروپایی خود را اعلام کرد که قرار است شاخص آینده مالی بلومبرگ Grayscale را دنبال کند و سرمایه گذاران را در معرض دارایی های دیجیتال، شرکت های مالی و فناوری قرار دهد.

انتظار می رود محصولات تازه وارد شده در بورس اوراق بهادار لندن (LSE)، بورس ایتالیا و Deutsche Borse Xetra عرضه شوند.

در ماه فوریه، Grayscale ETP خود را در ایالات متحده فهرست کرد و همان نوع قرار گرفتن در معرض را به سرمایه گذاران آمریکایی ارائه داد. The Future of Finance Index شرکت‌هایی را که در سه بخش ارائه می‌شوند دنبال می‌کند: مبانی مالی، راه‌حل‌های فناوری و زیرساخت دارایی‌های دیجیتال.

«ستون» زیرساخت دارایی‌های دیجیتال شامل شرکت‌هایی است که در استخراج ارزهای دیجیتال، مدیریت انرژی و سایر فعالیت‌های مرتبط با اکوسیستم کریپتو دخیل هستند. راه حل های فناوری و بنیادهای مالی، ارائه دهندگان فناوری اقتصاد دیجیتال و موسسات مالی مانند مدیران دارایی و کارگزاری های درگیر در اقتصاد دیجیتال را ارائه می دهند.

اولین ETF اعلام شده با بلومبرگ بخشی از استراتژی توسعه Grayscale است زیرا این شرکت در حال کشف بازارهای جدید و ارائه بیشتر قرار گرفتن در معرض اقتصاد دیجیتال برای سرمایه گذاران است. افتتاح یک محصول جدید همچنین با افزایش تقاضای نهادی و خرده فروشی برای محصولات مرتبط با صنعت دارایی های دیجیتال مرتبط است.

به گفته رئیس جهانی سرمایه‌گذاری ETF در Grayscale، این شرکت معتقد است که اقتصاد دیجیتال به محرک اصلی اقتصاد سنتی در آینده تبدیل خواهد شد، به‌ویژه با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران به راحتی در معرض شرکت‌های لوکوموتیو قرار می‌گیرند که در حال حاضر پذیرش مالی دیجیتال را تحت فشار قرار داده‌اند.

در حالی که Grayscale به پذیرش محصولات خود در دو قاره ادامه می دهد، محصولات “سنتی” آن مانند Grayscale Bitcoin Fund با 30٪ تخفیف گسترده معامله می شوند زیرا معامله گران نهادی و خرده فروشی هنوز علاقه ای به دریافت راه حل های Grayscale ندارند.

Related Posts