مدیر اجرایی Robinhood در برابر تنظیم بیش از حد رمزارزها صحبت می کند.

IMG_20220311_170728_840

دن گالاگر (Dan Gallagher)، مدیر ارشد حقوقی رابین هود، اخیراً به Cheddar گفت که صنعت ارزهای دیجیتال “به شدت” به شفافیت نیاز دارد.

گالاگر، کمیسر سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز نسبت به نظارت بیش از حد این صنعت هشدار داد زیرا عدم شفافیت ممکن است نوآوری آن را از بین ببرد.

او معتقد است که کریپتو باعث ایجاد تغییرات “شگرفی” در زیرساخت های مالی جهان می شود. از این رو، به یک رژیم نظارتی «معقول» نیاز دارد.

گالاگر با حمایت از اعضای برجسته صنعت ارزهای دیجیتال، فرمان اجرایی کاخ سفید را تحسین کرد و اظهار داشت که این امر به وضوح نشان می‌دهد که رمزارزها آمده اند که بمانند.

طرح تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده با هدف ترسیم مرزی بین ارتقای نوآوری و محافظت از سرمایه گذاران است. با این حال، برخی اشاره می کنند که این گزارش فاقد وضوح کافی است.

گالاگر گفت که ایالات متحده باید یک رهبر جهانی در نوآوری ارزهای دیجیتال باشد.

اوایل امروز، نووگراتز (Novogratz) نیز از دولت بایدن برای مشروعیت بخشیدن به صنعت ارزهای دیجیتال تمجید کرد.

در مورد دلار دیجیتال، او معتقد است که معرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی توسط فدرال رزرو ایالات متحده می تواند چرخه تسویه معاملات اوراق بهادار را سرعت بخشد.

رابین هود اخیراً برنامه بتا خود را برای کیف پول های رمزارزی به ۲۵۰ هزار کاربر گسترش داده است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، گالاگر این کیف پول های جدید را به عنوان یک “رویداد بزرگ” برای این شرکت در اوایل فوریه (اواسط بهمن) توصیف کرد. این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه کیف پول های رمزارزی را برای اولین دسته از مشتریان لیست انتظار عظیم خود آغاز کرد.

Leave a comment