توکن Token Ether.Fi با قیمت 4.13 دلار پس از توزیع Airdrop و بایننس لانچ‌پد عرضه شد.

photo_2024-03-18_19-10-41

ETHFI، توکن حاکمیتی بزرگترین پروتکل بازگردانی مایع Ether.Fi، پس از توزیع توکن از طریق ایردراپ و بین شرکت‌کنندگان راند بایننس لانچ‌پد، با قیمت 4.13 دلار عرضه شد. این توکن از آن زمان تاکنون بیش از 20 درصد سقوط کرده است.
در زمان نگارش این مقاله، ETHFI با قیمت 3.60 دلار در بایننس معامله می شود و حجم معاملاتی بیش از 118 میلیون دلار را در 45 دقیقه اول معاملات ثبت کرده است. این توکن دارای ارزش کاملاً رقیق شده (FDV) است، یعنی ارزش بازار یک توکن در صورتی که کل عرضه در گردش باشد، 3.6 میلیارد دلار است.
بیش از 2 میلیارد دلار از استیبل کوین FDUSD و 17.3 میلیون BNB (10 میلیارد دلار) در لانچ پد بایننس شریک شد. سهامداران Launchpad نسبت به مقداری که شرط بندی کرده اند، ETHFI تخصیص می یابد.

تعدادی از توکن‌هایی که اخیراً در لانچ پد بایننس فهرست شده‌اند، پس از انتشار کاهش یافتند: ARKM از قیمت اولیه 90 سنت به 30 سنت کاهش یافت، در حالی که PORTAL از 3.60 دلار به 2.08 دلار پس از انتشار سه دلار کاهش یافت.
حداکثر عرضه ETHFI به یک میلیارد محدود شده است، با 20 میلیون توکن به لانچ پد بایننس و 60 میلیون توکن برای «فصل اول» ایردراپ توکن، که در 15 مارس به پایان رسید، اختصاص داده شده است. بعد از “فصل دو” توزیع شود.
سرمایه گذاران 32.5 درصد از کل عرضه توکن را در طول یک برنامه زمانبندی دو ساله دریافت خواهند کرد، در حالی که مشارکت کنندگان اصلی 23.26 درصد در طول سه سال دریافت خواهند کرد.
عرضه اولیه در گردش 115.2 میلیون توکن خواهد بود.
طبق گفته DefiLlama، ارزش کل قفل شده Ether.Fi (TVL) در 30 روز گذشته 117 درصد افزایش یافته است و مجموع سپرده ها به 3 میلیارد دلار رسیده است.
استقرار مجدد یک استراتژی است که توسط کسانی استفاده می شود که اتر (ETH) را در اختیار دارند و می خواهند بازدهی بیشتری تولید کنند. با استفاده از پروتکلی مانند Ether.Fi، استکرها یک توکن ریستینگ مایع (LRT) دریافت می‌کنند که می‌تواند در جای دیگر روی پروتکل‌های دیگر استفاده شود، همچنین امتیازات وفاداری را دریافت می‌کنند که می‌تواند به یک ایردراپ توکن تبدیل شود.

منبع : coindesk

Related Posts

Leave a comment