لایت کوین به عنوان رمزارز پیشرو برای پرداخت، بر نمودار بیت پی تسلط دارد.

photo_2024-03-10_12-48-52

لایت کوین (LTC) این هفته در کانون توجه قرار گرفته است زیرا داده های پردازشگر پرداخت رمزنگاری Bitpay تسلط خود را بر رقبای اصلی خود از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و Dogecoin (DOGE) آشکار کرده است.
داده‌های بیت‌پی نشان می‌دهد که لایت‌کوین 41.76 درصد بر تعداد کل تراکنش‌هایش تسلط دارد، رقمی که بالاترین امتیاز (ATH) آن را نشان می‌دهد.
Bitpay این کار را با ورود به بازرگانان یا مشاغل امکان‌پذیر می‌کند و به دارندگان رمزارز دسترسی آسان‌تری برای پرداخت برای کالاها و خدمات می‌دهد. علیرغم محبوبیت و تسلط کلی بیت کوین در بازار، تنها 24.36 درصد از کل تعداد تراکنش ها را که توسط Bitpay اندازه گیری می شود، به خود اختصاص می دهد.
اتریوم که به‌خاطر اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) قوی خود شناخته می‌شود، 9.05 درصد تسلط داشت، در حالی که پروتکل پیشگام میم کوین Dogecoin (DOGE) تسلط خود را به 6.8 درصد رساند. سایر ارزهای دیجیتال معرفی شده عبارتند از Polygon (MATIC) با برتری 5.06٪، بیت کوین کش (BCH) با 5.59٪ و USDC با کمترین کاهش با 3.69٪.
توجه را دوباره بر روی آنچه ارائه می دهد متمرکز کنید. چشم انداز قیمت لایت کوین لایت کوین یکی از سکه های پیشگام است و برای مدت طولانی یکی از ارزهای دیجیتال با رتبه برتر بوده است. با این حال، پس از شکست در نوآوری و همچنین همتایان خود در صنعت، درخشش خود را از دست داده است.
لایت کوین از آغاز سال جاری نتوانسته است از رالی بیت کوین سرمایه گذاری کند. در دوره از سال تا به امروز (YTD)، لایت کوین تنها توانسته 19.71 درصد در مقایسه با بیت کوین 58 درصد رشد کند. لایت کوین ممکن است بر روی علاقه مجدد به LTC به عنوان یک سکه پرداخت و تعداد تراکنش های رو به رشد آن به امید احیای شتاب رشد خود پس از آخرین رویداد هاوینگ خود در آگوست 2023، سرمایه گذاری کند.

منبع : u.today

Related Posts

Leave a comment