تتر با ازبکستان در توسعه پروژه‌های زیرساخت رمزارز وارد همکاری می شود.

photo_2024-03-09_12-09-36

تتر، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های استیبل کوین، از همکاری با دولت ازبکستان برای توسعه پروژه‌های ارز دیجیتال و ارتباطات خبر داد. یادداشت تفاهم (MoU) امضا شده بین طرفین شامل صدور یک چارچوب قانونی رمزنگاری جامع، توسعه یک سیستم ارتباطی و مالی مستقل و ایجاد برنامه‌های آموزشی مرتبط با رمزنگاری است.

تتر یادداشت تفاهم با ازبکستان امضا کرد
تتر، یکی از بزرگترین شرکت‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال، همکاری با دولت ازبکستان را اعلام کرده است. دو طرف یادداشت تفاهمی برای ایجاد رمزارز به عنوان یک اولویت در کشور و توسعه زیرساخت بلاک چین برای آینده ازبکستان امضا کردند.

این تفاهم نامه که توسط تتر و آژانس ملی پروژه های چشم انداز (NAAP)، ناظر ارزهای دیجیتال ازبکستان امضا شده است، شامل کار در سه حوزه مختلف می شود. ابتدا، تتر و آژانس برای ترسیم چارچوب قانونی ارز دیجیتال که از صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط دولت ازبکستان پشتیبانی می‌کند، همکاری خواهند کرد. همچنین، این چارچوب فرصت‌های توکن‌سازی را بررسی می‌کند و زیرساخت‌های پرداخت دیجیتال فعلی در کشور را بررسی می‌کند.

تیم تتر همچنین شامل توسعه و اجرای یک زیرساخت مستقل برای ارتباطات در سیستم مالی است. این بدان معناست که تتر به طراحی مجدد سیستم پرداخت فعلی برای فعال کردن تراکنش‌های «سریع‌تر، ایمن‌تر و مقرون‌به‌صرفه» کمک می‌کند.

منبع : news.bitcoin.com

Related Posts

Leave a comment