اکنون می توانید از XRP برای بازی های Roblox استفاده کنید

photo_2023-10-17_11-05-57

Xsolla، یک شرکت بازی سازی مشهور، XRP را به عنوان یک روش پرداخت برای بازی های خود با کمک پردازشگر پرداخت BitPay فعال کرده است. مشتریان آن اکنون می توانند مواردی مانند Roblox و Smitegame را با کمک ارز دیجیتال وابسته به Ripple دریافت کنند. پذیرش اولیه کریپتو Xsolla مستقر در لس آنجلس، که در سال 2005 تأسیس شد، در ارائه مجموعه ای جامع از خدمات و ابزارهای مناسب برای توسعه دهندگان و ناشران بازی تخصص دارد.
BitPay در ابتدا Xsolla را در دسامبر 2014 با هدف ساده سازی تراکنش های درون بازی یکپارچه کرد.
Xsolla با فوروارد سریع تا آگوست 2023 نیز با Crypto.com Pay در تلاش برای ارتقاء سطح بازی رمزنگاری خود همکاری کرد. افزودن پشتیبانی برای XRP در ماه اوت، BitPay پس از پیروزی قانونی Ripple که شفافیت نظارتی را برای ارز دیجیتال بحث‌برانگیز ارائه کرد، پشتیبانی جهانی برای XRP اضافه کرد.
این مقدمه به کاربران BitPay اجازه می دهد تا به طور ایمن XRP را از طریق کیف پول BitPay خریداری، ذخیره و مبادله کنند. علاوه بر این، این ارتقا به بازرگانان امکان می‌دهد تا پرداخت‌های XRP را از بیش از صد کیف پول مختلف بپذیرند، که نشان‌دهنده قصد بیت‌پی برای پیشرو بودن در تطبیق‌پذیری پرداخت کریپتو است. این اقدام BitPay سبد ارزهای دیجیتال خود را گسترش داد که اکنون 16 ارز دیجیتال برتر در سطح جهان را در بر می گیرد، از جمله نام های برجسته ای مانند بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو و دوج کوین.

Related Posts

Leave a comment