سوئیس سیتی لوگانو اکنون بیت کوین و تتر را برای مالیات شهرداری می پذیرد.

photo_2023-12-10_11-50-42

لوگانو با درج Crypto به عنوان گزینه پرداخت ، خود را با سه شهر و کانتون های دیگر سوئیس که در حال حاضر پذیرای پرداخت رمزنگاری هستند ، تراز می کند.

در 5 دسامبر سال 2023 ، لوگانو ، یک شهر سوئیس ، از ادغام ارزهای رمزنگاری شده بیت کوین (BTC) و Tether (USDT) برای مالیات و سایر پرداخت هزینه های شهرداری خبر داد.

این باعث می شود بخشی از برنامه های مشترک لوگانو با Tether ، Plan B ، برای احیای سیستم مالی شهر با استفاده از فناوری بیت کوین ، طراحی شود.

قبل از آخرین تحولات ، لوگانو فقط اجازه می داد پرداخت های رمزنگاری مستقیماً در پورتال رسمی رسمی شهر انجام شود. با این حال ، این نسخه بدون در نظر گرفتن ماهیت یا مقدار ، امکان هر فاکتور را فراهم می کند.

براساس این بیانیه ، شهروندان و شرکت های لوگانو اکنون می توانند با اسکن کد QR فاکتور و استفاده از کیف پول های موبایل مورد علاقه خود ، هزینه های خود را پرداخت کنند. دو دارایی پذیرفته شده بر اساس بیانیه عبارتند از: بیت کوین (BTC) و Tether (USDT) ، Behemoths در کلاس های دارایی مربوطه.

بیانیه بیت کوین سویز خاطرنشان می کند که آخرین بروزرسانی بخشی از برنامه B Lugano ، همکاری با Tether ، برای ادغام BTC در زندگی روزمره است.

این نسخه همچنین به نقش بیت کوین سوئیس در برنامه لوگانو اشاره می کند. بیت کوین Suisse بخش فنی راه حل پرداخت را برای ارائه گزینه ای مناسب برای پذیرش پرداخت با BTC و USDT انجام می دهد.

مدیر ارشد محصول در بیت کوین سویز ، آرمین اشمیت ، ابراز خوشحالی از پشتوانه لوگانو در مأموریت خود برای تسریع در استفاده از فناوری blockchain. او گفت:

“این بسیار جالب است که ببینیم شهرداری های بیشتر و بیشتر سوئیس در حال پرداخت در ارزهای رمزنگاری شده به عنوان گزینه ای برای شهروندان و شرکت ها هستند و روش های پرداخت سنتی مانند پیشخوان های پست و سیستم عامل های بانکی الکترونیکی را تکمیل می کنند.”

بیت کوین سوئیس از ارائه زیرساخت های فنی برای پرداخت رمزنگاری تأکید می کند. علاوه بر این ، این امر به ارائه پرداخت های رمزنگاری به سایر کانتون های سوئیس ، شهرداری ها و شهرها می رسد.

Related Posts

Leave a comment