تنظیم کننده هنگ کنگ ETF های اسپات بیت کوین و اتریوم را تایید می کند.

photo_2024-04-15_11-59-00

طبق جدول زمانی مورد انتظار، کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) برای تجارت ETF های اسپات بیت کوین و ETF های اسپات اتریوم در منطقه چراغ سبز نشان داده است. این همچنین هنگ کنگ را به اولین حوزه قضایی تبدیل می کند که ETF اتریوم را صادر می کند، در حالی که SEC ایالات متحده همچنان به فکر می کند.

طبق گزارش های محلی، چندین شرکت مالی برجسته، از جمله China Asset Management، Bosera Capital، و HashKey Capital Limited، از کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ برای برنامه های خود برای راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم (ETFs) تاییدیه دریافت کرده اند. انتشار جدید این توسعه سرمایه گذاران را قادر می سازد تا مستقیماً از بیت کوین و اتریوم برای به دست آوردن سهام این ETF ها استفاده کنند.

علاوه بر این تاییدیه ها، سرمایه گذاری هاروست گلوبال فاش کرد که کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ مجوز اولیه را برای ایجاد ETF های نقطه ای دارایی دیجیتال بیت کوین و اتریوم اعطا کرده است که نشان دهنده گسترش بیشتر چشم انداز سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال است. هان تونگلی، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت هاروست اینترنشنال، در مورد توسعه صحبت کرد:

این بار سرمایه گذاری هاروست در دو محصول عمده ETF دارایی دیجیتال به طور اصولی تایید شده است، که نه تنها مزیت های رقابتی هنگ کنگ را در زمینه دارایی های دیجیتال برجسته می کند، بلکه نشان دهنده انگیزه هاروست بین المللی برای ارتقای نوآوری و رضایت در صنعت است. این بازتابی از رهبری و نوآوری مداوم ما در زمینه دارایی های بلاک چین و سرمایه گذاری هوش مصنوعی است.

آیا سرمایه گذاران چینی در سرزمین اصلی دسترسی خواهند داشت؟
در حال حاضر، سرزمین اصلی چین ممنوعیت کامل رمزنگاری را در منطقه صادر کرده است. بنابراین، شانس دسترسی آن به ETF های بیت کوین و اتریوم فهرست شده در هنگ کنگ در این مرحله کم به نظر می رسد. ناشران در هنگ کنگ تأیید کرده اند که محدودیت های نظارتی وجوه چینی را از سرمایه گذاری در ETF های مرتبط با ارزهای دیجیتال منع می کند.

منبع : coingape

Related Posts

Leave a comment