سازمان SEC از دادگاه اجازه می‌خواهد تا Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance را از طریق «راه‌های جایگزین» دستگیر کند.

IMG_20230612_140850_778

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از دادگاه ها اجازه می خواهد تا Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance را به روشی «جایگزین» ردیابی کنند.

 در یک پرونده جدید دادگاهی، SEC از دادگاه منطقه کلمبیا اجازه می‌خواهد تا دارایی‌های شرکت‌هایی را که به‌عنوان Binance.US فعالیت می‌کنند مسدود کند: بازرگانی BAM و مدیریت BAM، و همچنین می‌تواند به مدیر عامل Binance Changpeng Zhao از طریق غیر مشخص نشده خدمات ارائه دهد. 

 در این سند، SEC می‌گوید که می‌خواهد از قدرت عادلانه خود برای «بازگرداندن و مسدود کردن» دارایی‌های BAM Management و BAM Trading استفاده کند و شرکت‌ها را مجبور به ارائه اطلاعات حسابداری کامل و خودداری از پنهان کردن یا از بین بردن هرگونه اسناد مربوطه کند.

 علاوه بر این، آژانس نظارتی همچنین به دنبال مجوز دادگاه برای ارائه خدمات به Binance و Zhao «از طریق روش‌های جایگزین» است، اگرچه مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی در این مورد وجود دارد.

 شاکی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (“SEC”) درخواست می کند که این دادگاه یک دستور منع موقت صادر کند: مسدود کردن دارایی ها (اعم از شناخته شده و ناشناخته) متهم BAM Management US Holdings Inc. (“BAM Management”) و BAM Trading Services Inc. (“BAM Trading”) (مجموعاً “BAM”).

 در شکایت اولیه علیه بایننس، گری جنسلر، رئیس سازمان SEC، گفت که این شرکت به دلیل “شبکه گسترده فریب، تضاد منافع، عدم افشای اطلاعات و فرار حساب شده از قانون” مورد شکایت قرار گرفته است.

Related Posts

Leave a comment