نامزدهای ریاست جمهوری RFK جونیور و دیسانتیس علیه FedNow تجمع کردند.

IMG_20230411_085718_003

دو نامزد ریاست جمهوری بر این عقیده هستند که FedNow اولین گام در راه اندازی CBDC است که حریم خصوصی و استقلال را تهدید می کند.رابرت اف کندی جونیور (RFK جونیور) و ران دیسانتیس، نامزدهای ریاست جمهوری، علیه سیستم پرداخت فدرال رزرو فدرال رزرو با ادعای اینکه راه را برای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) هموار می کند، تجمع کرده اند. در یک موضوع توییتری در 11 آوریل، دموکرات RFK جونیور – برادرزاده رئیس جمهور سابق جان اف کندی جونیور – بار دیگر زنگ خطر را بر CBDCها به صدا درآورد و آنها را به عنوان “مکانیسم های نهایی برای نظارت و کنترل اجتماعی” توصیف کرد در حالی که فدرال رزرو را زیر سوال برد. ادعا می کند که FedNow برای تسهیل CBDC استفاده نخواهد شد: «اگر از رگبار مستمر خصومت‌های گسترده دولت بایدن علیه ارزهای دیجیتال آگاه نبودیم، این ادعا که FedNow اولین گام به سوی CBDC نیست، راحت‌تر قابل هضم است.

و ادعا کرد که دولت جو بایدن «با بانکداران تبانی می کند تا همه ما را در حباب سودجویی و کنترل به دام بیندازند».FedNow یک سیستم پرداخت فوری 24 ساعته است که قرار است در ماه ژوئیه با هدف سرعت بخشیدن به نقل و انتقالات بین مؤسسات مالی و مشاغل راه اندازی شود و در عین حال جایگزینی تحت حمایت دولت برای شبکه های مشابه ارائه شده توسط بخش خصوصی ارائه کند. 

 کللین گفت : اگر یک ارز دیجیتال بانک مرکزی وجود داشته باشد، گزارش های بیشتری نسبت به ارز دیجیتال بانک تجاری وجود دارد. کلاین همچنین در 11 آوریل با AFP Fact Check صحبت کرد و تأکید کرد که FedNow صرفاً بر سرعت بخشیدن به ریل پرداخت فعلی فدرال رزرو متمرکز است.

Related Posts

Leave a comment