وقتی بیت کوین (BTC) شمع سبز بزرگی را چاپ می کند، طمع بازار کریپتو را فرا می گیرد.

photo_2023-06-28_11-16-54

در یک چرخش جالب از رویدادها، شاخص ترس و طمع کریپتو، که به طور گسترده به عنوان یک شاخص مهم بازار در نظر گرفته می شود، یک بار دیگر سیگنال “طمع” را به نمایش گذاشت.
این شاخص که قبلاً در قلمرو بی‌طرف بود، اکنون در 59 قرار دارد که نشانگر تغییر قابل توجهی در احساسات بازار است. بدون احتساب هفته قبل، آخرین باری که این سیگنال شمارنده در اوایل ماه مه و در اوج تبلیغات سکه پپه (PEPE) بود.
سه‌شنبه سودآورترین روز برای بیت‌کوین (BTC) است، داده‌ها نشان می‌دهند که این تغییر قابل توجه پس از افزایش چشمگیر بیت کوین (BTC) با بیش از 1.5 درصد در یک روز اتفاق می‌افتد و قیمت ارز دیجیتال پیشرو را به 30800 دلار رساند. بیت کوین به دلار توسط CoinMarketCap چند روزی است که بیت کوین با شکستن این سطح مقاومت بحرانی در حال لاس زدن است، اما پس از تزلزل و عقب نشینی. با این حال، اگر بتواند جایگاهی بالاتر از این آستانه ایجاد کند، اعتقاد بر این است که قیمت بیت کوین می‌تواند برای ارتفاع‌های بالاتری نیز آماده شود، با برخی پیش‌بینی‌ها قیمت‌های حداقل 32400 دلار برای هر سکه.
زمان گرایش شاخص ترس و طمع کریپتو به سمت حرص و آز، سؤالات جالبی را در مورد تأثیر آن بر پویایی بازار ایجاد می کند. آیا این شاخص منادی قابل اعتماد برای تحولات آینده است یا صرفاً یک اقدام گذشته نگر است.

Related Posts

Leave a comment