داده های آنچین بیت کوین سیگنال صعودی نادری را نشان می دهد.

photo_2023-06-26_13-38-25

حرکت سهمی بیت کوین از 25000 دلار به 30000 دلار تا 96 درصد از دارندگان کوتاه مدت بیت کوین را به سمت سود سوق داده است.

بیت کوین (BTC) بیشترین بهبود را در اکوسیستم ارز دیجیتال داشته است زیرا مربوط به افزایش ارزش آن از ابتدای ماه می شود. این ارز دیجیتال برتر در هفته گذشته پس از یک سری روند صعودی مداوم که توسط گاوها تقویت شده بود، به بالاترین قیمت خود (ATH) بیش از 31000 دلار در سال رسید.

سیگنال On-Chain روند صعودی بیشتری را پیشنهاد می کند
در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 30597.40 دلار در حال تغییر است. بر اساس دیدگاه‌های ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، Glassnode، رشد بیت‌کوین از قیمت ۲۵۰۰۰ دلار به بالاتر از سطح ۳۰۰۰۰ دلار، بیش از ۱.۸ میلیون سکه دارنده کوتاه‌مدت (STH) را به سود رسانده است.
این سیگنال ته رنگ های امیدوارکننده زیادی دارد که ارزش برجسته کردن را دارند. زمانی که ترس از یک دارایی خاص از بین رفته است، تمایل کلی برای مشاهده جریان بیشتر سرمایه وجود دارد. این مورد در مورد بیت کوین است زیرا با بهبود اخیر قیمت و آزمایش مجدد مهم ترین نقطه مقاومت در ماه ها، معامله گران بیشتری ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

با توجه به داده‌های زنجیره‌ای، حجم معاملات بیت‌کوین هنوز به این احساسات صعودی نرسیده است، زیرا در زمان نوشتن 42 درصد کاهش یافته است. اگر حجم خرید روزانه با شتاب قیمت فعلی مطابقت داشته باشد، می‌توان انتظار جهش قابل توجهی در کوتاه مدت داشت.
در حالی که بینش‌های فنی و زنجیره‌ای از تز رشد پیش‌بینی‌شده حمایت می‌کنند، اصول بنیادی مطلوبی برای حمایت از رشد بیت‌کوین در کوتاه‌مدت وجود دارد.

Related Posts

Leave a comment