ماژول تجزیه و تحلیل Anchain Web3 در Elrond فعال می شود.

photo_2022-05-10_18-55-36

الروند، یک پلت فرم قراردادهای هوشمند با کارایی بالا، شفافیت و انطباق با قوانین خود را با ادغام یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجزیه و تحلیل Web3 ارتقا می دهد.

طبق اعلام رسمی تیم Elrond، یک پلتفرم قراردادهای هوشمند نسل جدید برای dApps و DeFis، با Anchain.AI، یک پلتفرم تحلیلی مبتنی بر بلاک چین، وارد همکاری شده است.

یعنی ابزارهای تحلیلی Anchain بر روی پلتفرم الروند مستقر شدند. موانع شفافیت و انطباق با مقررات خود را از بین می برد.

وقتی صحبت از شفافیت و انطباق با مقررات به میان می‌آید، ابزارهای Anchain سخت‌گیرانه‌ترین الزامات مؤسسات مالی بزرگ مانند SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده)، نهادهای دولتی و سازمان‌های نظارتی، مبادلات دارایی دیجیتال و سایر مؤسسات Web2 و Web3 را برآورده می‌کنند.

بنیامین مینکو، مدیر عامل شبکه الروند، تاکید می کند که شرکت او متعهد به بالاترین استانداردهای انطباق با مقررات موجود برای یک استارت آپ ارز دیجیتال است:
ویکتور فانگ، دکتری. و مدیرعامل AnChain.AI، مطمئن است که محصولات شرکت او در این مرحله از توسعه صنعت ضروری هستند، زیرا تنظیم‌کننده‌ها در تلاش برای درک ارز دیجیتال هستند:

ما در نقطه عطفی هستیم که شرکت ها و دولت ها به سرعت متوجه می شوند که فناوری بلاک چین برای افزایش کارایی و رشد پایدار ضروری شده است. مجموعه Anchain.AI نسل بعدی Web3 Analytics فناوری امیدوارکننده الروند را تکمیل می‌کند و به آن برتری مهمی می‌دهد که آن را قادر می‌سازد تا هجوم تقاضای سازمانی جدید را برآورده کند.

الروند پس از یک سری مشارکت های مهم، مجوز پول الکترونیکی، مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) و توانایی صدور کارت های نقدی در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) را به دست آورد.
همچنین، با مشارکت اخیر MEXC Global، بلاک چین الروند خدمات خود را در 200 کشور در سراسر جهان در دسترس قرار داد.

Related Posts