تست نت Catalyst کاردانو فعال می شود،اهمیت آن چیست؟

photo_2023-08-26_10-44-56

بلاک چین کاردانو حرکت مهم دیگری را انجام داده است زیرا شبکه آزمایشی Catalyst را برای عموم مردم عرضه کرده است.
ماهیت شبکه آزمایشی کاتالیست پروژه راه‌اندازی بلاک چین نوآوری، Input Output هنگ کنگ (IOHK) اوایل امروز در پلتفرم X افشاگری کرد و گفت که عموم مردم اکنون می‌توانند کد کاتالیست را دانلود کرده و به طور فعال در آزمایش ویژگی‌های جدید شرکت کنند.
Project Catalyst که در هسته خود از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند، توسط Cardano Treasury رهبری می شود و صرفاً به عنوان یک موتور محرک برای کمک به گسترش شبکه بلاک چین اثبات سهام (PoS) رژه می رود.
Ads Cardano یک برنامه رشد عظیم را در چندین عنصر به طور همزمان هدایت می کند. در حالی که تعدادی از نوآوری‌های آن قبلاً به عموم مردم راه یافته است، زمان راه‌اندازی شبکه اصلی Project Catalyst به گونه‌ای است که اکثر برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در بلاک چین برای بازار آماده هستند. از آنجایی که Project Catalyst اکنون در تست نت فعال است، تمام آزمایشات مورد نیاز برای کمک به بهبود ارائه و عملکردهای خود را در سراسر صفحه دریافت خواهد کرد.
یکی از قابل توجه ترین آنها نسخه جدید راه حل پوسته پوسته شدن Hydra Head است که در این هفته عرضه شد. این ارتقاء دارای برچسب نسخه 0.12.0 است، به روز رسانی قابل توجهی که پشتیبانی از Cardano node نسخه 8.1.2 را به ارمغان می آورد. علاوه بر Hydra، یک تغییر ظاهری برای کیف پول سبک Lace انجام شد که اکنون برای نشان دادن سازگاری اولیه با دستگاه‌های Trezor Model T طراحی شده است.

Related Posts

Leave a comment