حساب XRP Ledger 82 میلیونمین دفتر کل را در نقطه عطف بزرگ می بندد.

photo_2023-08-24_11-26-16

XRP Ledger با موفقیت 82 میلیونمین دفتر کل را بست و نقطه عطف مهمی را رقم زد. به گفته XRPL Services، یک کاوشگر XRPL، شاخص فعلی دفتر کل 82,035,421 است. XRP مرتبط به نقطه عطف عظیمی در رشد شبکه حماسی دست یافت همانطور که قبلاً گزارش شده بود، XRP 81 میلیونمین دفتر کل خود را در ماه گذشته بسته است که توسط اکوسیستم جشن گرفته شد. آخرین نقطه عطف نشان می دهد که XRPL یک میلیون دفتر کل را در مدت کمی بیش از یک ماه اضافه کرده است، که هنوز یک دستاورد فوق العاده است.
XRP Ledger که با نام XRPL نیز شناخته می شود، در ژوئن 2012 تاسیس شد و در ژوئن امسال یازدهمین سالگرد خود را جشن گرفت. تبلیغات تعداد حساب های XRP نیز به بالاترین حد خود رسیده است و در حال حاضر 4,753,489 است. از این تعداد، 1082 حساب حاوی صفر XRP هستند، در حالی که مابقی اکانت ها حاوی 58،482،221،185 XRP هستند. Evernode به‌روزرسانی‌های جدید را منتشر می‌کند Evernode، یک پلتفرم لایه ۲ که قراردادهای هوشمند را از طریق Hooks به اکوسیستم XRP Ledger می‌آورد، چند اعلامیه را قبل از تاریخ پیشنهادی عکس فوری خود در سپتامبر اعلام کرده است.
این باعث می شود سرور به طور موقت میزبان را ممنوع کند و باعث ایجاد مشکلاتی برای همه قراردادهایی که میزبان آن است. برای حل این مشکل، Evernode برخی به‌روزرسانی‌های جزئی را فاش کرد: “Sashimono را برای پشتیبانی از IPv6 در تماس‌های خروجی ارتقا دهید (ورودی IPv4 باقی می‌ماند). از میزبان‌ها در هنگام نصب درخواست کنید تا IPv6 را اعمال کنند. Host‌هایی که از IPv6 پشتیبانی نمی‌کنند بخواهید کمتر از 5 نمونه برای محافظت در برابر آن داشته باشند. توسط سرورهای شبکه به حالت تعلیق در می‌آید. LeaseNFT‌ها برای تعیین آدرس IP اسلات ارتقا خواهند یافت.” Evernode قول می دهد به زودی به روز رسانی های بیشتری را منتشر کند.

Related Posts

Leave a comment