استیبل کوین PayPal در صرافی بزرگ ایالات متحده کراکن راه اندازی شد.

photo_2023-08-22_11-42-32

در یک چرخش سریع وقایع، صرافی معروف کریپتوکارنسی، کراکن، معامله برای استیبل کوین موردانتظار پی پال، PYUSD را تنها سه روز پس از اعلام فهرست خود معرفی کرد.

قابل توجه است که حجم معاملات برای جفت دلار آمریکا تا کنون به 12 برابر بیشتر از همتای اروپایی خود رسیده است. واکنش CTO مرتبط Ripple به الزامات جدید فدرال رزرو برای پی پال استیبل کوین PYUSD صحبت درباره راه اندازی استیبل کوین پی پال برای اولین بار در اوایل آگوست مطرح شد، توسعه ای که موج هایی را در سراسر حوزه مالی ایجاد کرد. استیبل کوین که دارای مهر Paxos Trust است، ارزش ذاتی خود را از سپرده‌های موجود در اکوسیستم مالی ایالات متحده به دست می‌آورد که عمدتاً شامل اسناد خزانه کوتاه مدت و معادل‌های نقدی مشابه است.
اطلاعات بیشتر در مورد PYUSD PayPal از زمان افتتاح رسمی آن، 40.68 میلیون توکن PYUSD به تازگی ساخته شده است که نشان دهنده اشتیاق قابل توجهی است که پایه راه اندازی آن است. با تجزیه و تحلیل داده های Etherscan، مشخص می شود که PYUSD موفق به جمع آوری 105 دارنده مجزا شده است. جای تعجب نیست که آدرس‌های Paxos و Paxos Treasury به عنوان سهامداران اصلی ظاهر می‌شوند و 95.07 درصد از کل عرضه استیبل کوین را کنترل می‌کنند.
راه اندازی PayPal’s PYUSD در صرافی برجسته ای مانند Kraken پیامدهای مهمی دارد و به طور موثر شکاف بین سیستم های مالی سنتی و چشم انداز پر رونق ارزهای دیجیتال را پر می کند.

Related Posts

Leave a comment