ریپل از مگا معامله جدید رونمایی کرد.

photo_2023-09-09_10-45-02

شرکت بلاک چین ریپل مستقر در سانفرانسیسکو قرار است Fortress Trust را خریداری کند.این خرید همچنین مجموعه مجوزهای نظارتی ریپل را گسترش می دهد زیرا Fortress Trust دارای مجوز Nevada Trust است. این به مجموعه تأییدیه‌های نظارتی موجود ریپل می‌افزاید، که شامل حوزه‌های قضایی متعدد از جمله در ایالات متحده و همچنین سنگاپور می‌شود. معامله عمده منوط به بررسی دقیق و تأییدیه های نظارتی است.
شرط اولیه Ads Ripple شایان ذکر است که ریپل در سال 2022 یک سرمایه گذار اقلیت در Fortress Blockchain Technologies، شرکت مادر Fortress Trust، شد.
برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، اشاره کرد که به عنوان یک سرمایه گذار اولیه در Fortress Trust، آنها با تیم و مدل تجاری آن آشنا شده اند. او افزود که این خرید با هدف تسریع کسب و کار ریپل در زمینه های کلیدی زیرساخت ارزهای دیجیتال انجام می شود.
حقوقی مرتبط با ریپل که بر پذیرش XRP تأثیر گذاشت، وکیل کریپتو توضیح می‌دهد که چگونه Fortress Trust زیرساخت مالی قوی برای شرکت‌های دیجیتال، متخصص در خدمات IRA، نگهداری دارایی و پردازش پرداخت فراهم می‌کند.
آنها همچنین به مسائل مربوط به انطباق مانند KYC و AML رسیدگی می کنند، نقدینگی ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند و امنیت داده ها و دارایی ها را تضمین می کنند. در اوایل سال جاری، ریپل، متاکو را به مبلغ 250 میلیون دلار به منظور گسترش قابلیت‌های خود در نگهداری، صدور و تسویه حساب دارایی‌های رمزنگاری شده، خریداری کرد. خریدهای عمده بخشی از استراتژی ریپل برای تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی و گسترش حضور جهانی آن فراتر از بازار ایالات متحده است.

Related Posts

Leave a comment