انجمن رمزنگاری Reddit آفلاین می‌شود.

IMG_20230613_092308_845

جوامع Reddit به اتفاق آرا تصمیم گرفتند که بین 12 ژوئن تا 14 ژوئن به حالت های خصوصی یا فقط خواندنی بروند و در اعتراض به تغییر آتی که مانع از دسترسی آزادانه کاربران به API ها و ابزارها می شود، اعتراض کردند.

بسیاری از زیرمجموعه‌های Reddit از جمله subreddit‌های رمزنگاری محبوب به اتفاق آرا تصمیم گرفتند به مدت 48 ساعت خصوصی شوند تا اعتراض خود را علیه سیاست‌های جدید شرکت که مانع استفاده از برنامه‌های شخص ثالث می‌شود، انجام دهند.

 در ماه آوریل، Reddit برنامه‌هایی را برای تغییر نحوه تعامل کاربران با Reddit Data API، برنامه‌ای هفت ساله که به توسعه‌دهندگان امکان می‌داد، ابزارهایی برای تعدیل و سایر فعالیت‌ها ایجاد کنند، تغییر دهد.اکثر subreddits این حرکت را تلافی کردند زیرا قصد Reddit برای ساخت ابزارهای ناظر بومی مستقیماً بر توانایی جامعه برای ایجاد و استفاده از ابزارهای شخص ثالث تأثیر می گذارد – که عمدتاً برای تعدیل محتوا و تعاملات استفاده می شود. در نتیجه، جوامع تصمیم گرفتند که بین 12 ژوئن تا 14 ژوئن به حالت خصوصی یا فقط خواندنی بروند و در اعتراض به تغییرات آتی اعتراض کنند.

این فهرست شامل جوامع بزرگ رمزنگاری است که برای میلیون‌ها سرمایه‌گذار در سراسر جهان برای بحث در مورد جنبه‌های مختلف اکوسیستم مفید بوده‌اند.برخی از subreddit های محبوب که به بحث بیت کوین اختصاص داده شده اند.

 بیت کوین و ارزهای دیجیتالی که به این تغییر اعتراض دارند عبارتند از r/Bitcoin، r/CryptoCurrency/ و r/cardano. Reddit همچنین به دلیل معرفی دسترسی پولی به Data API خود با واکنش شدید روبرو شده است.

در حالی که تخمین زده می شود که نزدیک به 3500 ساب ردیت غیرقابل دسترسی باشند، اگر سایر جوامع به شورش بپیوندند، این تعداد می تواند افزایش یابد. از سوی دیگر، استیو هافمن، مدیر عامل ردیت، از تصمیم پلتفرم رسانه اجتماعی با افشای نیاز به «یک کسب و کار خودپایدار» حمایت کرد.  

 علاوه بر این، برای از بین بردن استفاده گسترده از ابزارهای گرداننده شخص ثالث، Reddit قصد دارد در ماه‌های آینده ابزارهای گرداننده تلفن همراه را برای برنامه‌های iOS و اندروید Reddit راه‌اندازی کند.

برخلاف انتقام‌جویی‌های مداوم جامعه، Reddit به دستیابی به نقطه عطف جدیدی از نظر دارندگان آواتار کلکسیونی در پلتفرم نزدیک است.

Related Posts

Leave a comment