با نزدیک شدن به راه اندازی شبکه اصلی، بلاک چین Aleo متمرکز بر حریم خصوصی کیف پول جدیدی دریافت می کند.

IMG_20230603_100832_596

توسعه‌دهنده کیف پول همچنین ۴.۵ میلیون دلار از Hack VC و سایر شرکت‌ها برای پیشبرد راه‌حل‌های سازمانی مبتنی بر ZK جمع‌آوری کرد.

طبق اعلامیه 1 ژوئن، Demox Labs کیف پول جدیدی را برای شبکه بلاک چین Aleo با محوریت حریم خصوصی معرفی کرده است. این کیف پول که «Leo» نام دارد به کاربران اجازه می‌دهد مدارک دانش صفر (ZK) را در مرورگرهای خود ایجاد کنند و به آنها اجازه می‌دهد با برنامه‌های مبتنی بر ZK Aleo تعامل داشته باشند. Aleo در مرحله آزمایشی خود است اما انتظار دارد تا اواخر امسال یک شبکه اصلی راه اندازی کند.طبق این اعلامیه، Demox همچنین 4.5 میلیون دلار از سرمایه گذاران برای توسعه بیشتر فناوری ZK-proof از طریق Aleo و سایر شبکه ها جمع آوری کرده است. بیش از 40000 کاربر در لیست انتظار کیف پول Leo در دوره منتهی به اولین آن ثبت نام کردند.

دور تامین مالی توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Hack VC رهبری شد و شامل مشارکت DCVC، Amplify Partners، Coinbase Ventures، CRV، OpenSea و CSquared بود. این سرمایه برای سازگار کردن Leo با سایر بلاک چین های ضد ZK و توسعه برنامه های Web3 برای شرکت ها استفاده می شود.

 بارون کستر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Demox Labs، راه اندازی کیف پول و جمع آوری کمک های مالی را به عنوان شروع یک دوره جدید متمرکز بر حریم خصوصی در Web3 دید:کیف پول لئو تنها نمونه‌ای از این است که چگونه شواهد دانش صفر افراد را قادر می‌سازد تا از فناوری‌های مدرن استفاده کنند و انطباق قانونی و مقرراتی را بدون قربانی کردن حریم خصوصی شخصی حفظ کنند. به‌زودی اشتراک‌گذاری داده‌های حساس به یک گزینه تبدیل می‌شود، نه یک الزام.»

Related Posts

Leave a comment