داده های زنجیره ای نشان می دهد که قیمت بیت کوین از مقاومت 28 هزار دلار گذشته است.

IMG_20230530_100904_293

 قیمت بیت کوین نوسانات ملایمی را تجربه کرده است و داده های فعلی نشان می دهد که ارز دیجیتال در حال عبور از نقطه تعادل است.

بیت کوین (BTC) در حال حاضر با رشد پایدار 1.20 درصدی به 27593.35 دلار در زمان نگارش این مقاله، پیشتاز بهبود فعلی بازار ارزهای دیجیتال است. بر اساس گزارش هفتگی اخیر منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز روی زنجیره، Glassnode، بازار گسترده‌تر چنین جاذبه‌ای را به نمایش می‌گذارد که ارز دیجیتال برتر را به طرفین می‌کشد.

 همانطور که می توان از اقدامات قیمت فعلی سکه دریافت، در 24 ساعت گذشته به بالاترین سطح 28,432.04 دلار رسید. حرکت جانبی ناشی از نوسانی که ثابت شده است ملایم اما پویا است، سکه را از حفظ سطح قیمت 28000 دلار به عنوان حمایت جلوگیری کرده است.

 بر اساس قیمت فعلی بیت کوین، تعدادی از معیارهای مهم وجود دارد که باید مراقب آنها باشید، همانطور که در گزارش گلاسنود اشاره شده است. برای اولین بار، سود یا زیان تحقق نیافته دارنده کوتاه مدت کاهش یافته و قبل از بازگشت به 2.6 به سطح سربه سر 1.0 بازگشته است.گلس‌نود همچنین اشاره کرد که پیشنهاد برای رشد صعودی‌تر ارز دیجیتال برتر به روندهای چرخه‌ای در عرضه بلندمدت بستگی دارد. نشانه‌ای وجود دارد که دارندگان بلندمدت در خرید خود پایدارتر هستند.

با توجه به افزایش بیش از حد نقطه تعادل در این زمان، احتمال تزریق نقدینگی بیشتر به سکه در میان مدت و بلندمدت زیاد خواهد بود. پتانسیل بیت کوین برای رهبری یک رشد پایدار در بازار در حال حاضر تحت تأثیر چندین رویداد کلان اقتصادی در چندین بازار در سراسر جهان قرار گرفته است.

 در حالی که افزایش نرخ بهره در ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا در چند سال گذشته ثابت مانده است، روند رشد بیت کوین تا حد زیادی با بازار سهام اصلی مرتبط بوده است.

 در حالی که دارایی دیجیتال دارای سرمایه‌گذارانی با استراتژی‌های مشابه برای بازار سهام است، ما تمایل به مشاهده رفتار همپوشانی در سراسر بازار داریم. به این ترتیب، در شکل دهی یک رالی بلندپروازانه که به سمت جلو حرکت می کند تا قیمت 28000 دلار را به عنوان حمایت حفظ کند، باید جداسازی صورت گیرد تا ارز دیجیتال منحنی رشد خود را نمودار کند.

Related Posts

Leave a comment