قاضی فدرال ایالات متحده درخواست SEC برای مسدود کردن وجوه Binance.US را رد کرد.

IMG_20230614_121716_420

صرافی Binance.US برای ادامه عملیات بدون توقیف وجوه و ادامه پرداخت حقوق کارکنان، با SEC ایالات متحده به سازش رسید.

این یک نفس برای Binance.US است زیرا قاضی فدرال درخواست SEC برای مسدود کردن وجوه و سایر دارایی‌های صرافی در پلت فرم معاملاتی Binance.US را رد کرده بود. این توسعه یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که Binance درخواست مشابهی از دادگاه برای رد پیشنهاد SEC ارائه کرد.

 در روز سه‌شنبه، 13 ژوئن، قاضی ناحیه ایالات متحده، ایمی برمن جکسون، گفت که هر دو – Binance.US و کمیسیون بورس و اوراق بهادار – توافق کرده‌اند که روی معامله‌ای برای جلوگیری از مسدود شدن کامل دارایی‌ها کار کنند. جکسون گفت که دو طرف در مورد راه‌های محافظت از میلیاردها دلار در وجوه مشتریان بدون نیاز به تعطیل کردن صرافی در حین رسیدگی به دعوی، «از هم دور نیستند».

 جکسون در جریان جلسه ای که دیروز برگزار شد گفت: شما بهتر از من به این موضوع رسیدگی کنید. قاضی افزود که اگر دو طرف به توافق متقابل برسند، او دیگر مجبور نیست در مورد درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای ارائه یک دستور منع موقت تصمیم بگیرد.

 بلافاصله پس از طرح شکایت در Binance.US به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار فدرال، SEC به دنبال دستوری برای مسدود کردن وجوه در Binance.US شد. رگولاتور اوراق بهادار فدرال استدلال می‌کند که این فرمان مانع از اتلاف وجوه می‌شود.

 با این حال، Binance.US به شدت با درخواست SEC مخالفت کرد و بیان کرد که مسدود کردن جریان وجوه باعث فلج شدن کسب و کار آن و در نهایت آسیب رساندن به مشتریان می شود. وکلای ae Binance.آمریکا به قاضی گفتند: “ما حاضر نیستیم مجازات اعدام را پس از گذشت هشت روز از پرونده خود بپذیریم.”

بایننس همچنین استدلال کرد که صرافی باید دارای بودجه کافی برای پوشش هزینه‌های تجاری معمولی مانند پرداخت حقوق، اجاره، فروشندگان و صدور مجوز نرم‌افزار باشد. وکیل binance.US خاطرنشان کرد: «منطقه ای که ما را به وحشت می اندازد، مسدود کردن دارایی است که توسط بانک ها سوء تعبیر می شود».

بایننس طرحی را پیشنهاد داد که شامل انتقال ارز دیجیتال مشتریان آمریکایی به کیف پول های جدید با کلیدهای خصوصی جدید بود. این کیف پول ها فقط توسط افسران مستقر در ایالات متحده در Binance.US کنترل می شوند.

Related Posts

Leave a comment