صرافی KuCoin به عنوان اولین صرافی جهانی رمزنگاری مطابق با FIU در هند ظاهر شد

photo_2024-03-23_10-56-12

صرافی KuCoin به نقطه عطفی بزرگ در بازار هند دست یافت زیرا به عنوان اولین صرافی جهانی ارز دیجیتال منطبق با FIU در این کشورشناخته شد.

KuCoin، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، با تبدیل شدن به اولین صرافی جهانی ارز دیجیتال که با واحد اطلاعات مالی (FIU) در هند مطابقت دارد، به یک نقطه عطف مهم دست یافته است. این دستاورد در بحبوحه تغییرات نظارتی اخیر در چشم انداز ارزهای دیجیتال هند به دست آمده است. علاوه بر این، تعهد KuCoin به تقویت موقعیت خود در بازارهای کلیدی جهانی را برجسته می کند.

KuCoin به موفقیت بزرگی در هند دست یافت
در بیانیه مطبوعاتی، جانی لیو، مدیرعامل KuCoin، بر تعهد صرافی به امنیت دارایی کاربر تأکید کرد. او اظهار داشت: «KuCoin برای امنیت دارایی کاربر اهمیت زیادی قائل است. با تکمیل موفقیت آمیز این ثبت نام در هند، ما قصد داریم تجربه کاربران هندی را افزایش دهیم و تعهد خود را به رعایت و امنیت تأیید کنیم.

لیو افزود: “ما مشتاق حمایت از نوآوری های محلی و ایجاد مشارکت های آموزشی پایدار برای کمک به اکوسیستم بلاک چین هستیم.” انتظار می‌رود ظهور KuCoin به عنوان اولین صرافی جهانی ارز دیجیتال مطابق با FIU در هند تأثیر قابل‌توجهی بر صنعت ارزهای دیجیتال در این کشور داشته باشد. علاوه بر این، صرافی از شرکای خود برای پیوستن به آنها در ترویج توسعه صنعت ارزهای دیجیتال در هند استقبال می کند.

Bybit، یک صرافی رمزنگاری محبوب در خارج از کشور، اخیراً با یک شکست بزرگ در هند روبرو شده است. برنامه Bybit iOS در 22 مارس در میان افزایش نظارت نظارتی در کشور از فروشگاه App Apple حذف شد. گمانه زنی ها در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که این به دلیل عدم قطعیت نظارتی است.

منبع : coingape

Related Posts

Leave a comment