ریپل مجوز فعالیت به عنوان اپراتور خدمات دارایی دیجیتال در ایرلند را دریافت کرد.

photo_2023-12-20_20-09-27

علاوه بر ریپل، ثبت VASP CBI شامل شرکت‌های ارزهای دیجیتال مانند صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده Coinbase، پردازنده پرداخت MoonPay، صرافی Gemini و Zodia Custody می‌شود.

شبکه پرداخت ارزهای دیجیتال ریپل به نقطه عطف نظارتی دیگری در ایرلند رسیده است و بانک مرکزی ایرلند (CBI) این شرکت را به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) تایید کرده است.ریپل با اعلام این خبر در 19 دسامبر گفت که اکنون به لیست VASP های ثبت شده CBI اضافه شده است و به شرکت اجازه می دهد خدمات دارایی دیجیتال خاصی را در ایرلند ارائه دهد.

طبق داده‌های ثبت VASP CBI، ریپل می‌تواند از طرف شخص حقیقی یا حقوقی دیگری که دارایی‌های دیجیتالی را از یک آدرس یا حساب به آدرس دیگر منتقل می‌کند، تراکنش‌هایی انجام دهد. ریپل همچنین مجاز به ارائه خدمات تبادل کریپتو در برابر ارزهای فیات و همچنین مبادله بین ارزهای دیجیتال مختلف و ارائه خدمات نگهداری است.

علاوه بر ریپل، ثبت VASP CBI شامل شرکت‌های ارزهای دیجیتال مانند صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده Coinbase، پردازنده پرداخت MoonPay، صرافی Gemini و Zodia Custody می‌شود.

هدف ریپل با ثبت نام، ارائه خدمات رمزنگاری به مشتریان در منطقه اقتصادی اروپا پس از تصویب مقررات اصلی ارزهای دیجیتال اروپایی موسوم به مقررات بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) است. هدف MiCA که تا پایان سال 2024 اجرایی می شود، افزایش حمایت از سرمایه گذاران و بهبود انطباق با قوانین مبارزه با پولشویی است.

اریک ون میلتنبورگ، معاون ارشد ابتکارات استراتژیک ریپل، گفت: “افزودن Ripple Markets توسط CBI به لیست ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی ثبت شده، گامی مهم به جلو برای تجارت ما در منطقه است.” او اضافه کرد: ایرلند خود را به عنوان یک حوزه قضایی حمایتی برای صنعت دارایی های مجازی و در نتیجه به عنوان مکانی عالی برای کسب و کارهایی مانند ریپل قرار داده است که تصمیم ما را برای انتخاب ایرلند به عنوان پایگاه اصلی خود برای مقررات اتحادیه اروپا تقویت می کند.


منبع : cointelegraph

Related Posts

Leave a comment