هشدار کلاهبرداری: کلاهبرداری جدید Shiba Inu (SHIB) افشا شد.

photo_2023-07-02_10-42-12

متخصص بازاریابی محتوای رسمی Shiba Inu، @LucieSHIB، یک حساب جدید کلاهبرداری SHIB در توییتر را پس از انتشار نمایه “Shibarmy Scam Alerts” (@susbarium) در صفحه خود گزارش کرده است. تیم کلاهبرداری از طریق یک حساب کاربری @ShibaInuHQ کار می‌کند، و یک “هدایای” SHIB ارائه می‌دهد که به کاربران پیشنهاد می‌کند برای این کار به وب‌سایت خود مراجعه کنند.
این حساب خود را “حساب رسمی توییتر برای اکوسیستم شیبا اینو” می نامد و تصویری از SHIB Metaverse در قسمت عکس پروفایل دارد، بنابراین سعی دارد طرفداران SHIB را گمراه کند. Dogecoin مرتبط با انتشار توییت جدید «سگ‌ها» توسط ایلان ماسک، 5.76 درصد افزایش یافت. اکنون، آنها طرفداران SHIB را با یک هدیه «SHIB/BONE/LEASH» به ارزش 30،000،000 دلار به کیف‌پول‌های فعال اتریوم جذب می‌کنند.
به نظر می رسد ارزش فیات برای هدایایی که معمولاً توسط صرافی های رمزنگاری واقعی / پلتفرم های رمزنگاری انجام می شود بسیار بزرگ است. حساب توییتر «هشدارهای کلاهبرداری Shibarmy» از ارتش SHIB می خواهد تا حساب کلاهبرداری SHIB فوق الذکر را گزارش کند، لوسی در توییتی نوشت که او قبلاً این کار را انجام داده است.
به ویژه، آنها پستی را در Metaverse درباره اهدای 10 قطعه زمین مجازی در Metaverse بازنشر کردند. چند روز پیش، @susbarium در توییتر خبر یک کلاهبردار را منتشر کرد که ادعا می‌کرد پاداش شبکه آزمایشی Shibarium را دریافت کرده است. حساب ضد کلاهبرداری SHIB به جامعه Shiba Inu هشدار داد که تیم SHIB اخیراً چنین پاداشی ارائه نکرده است.

Related Posts

Leave a comment