با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در سال 2023، BlackRock برای ETF اسپات بیت کوین دوباره درخواست ارسال می کند.

image_2023-07-04_114549198

طبق به‌روزرسانی اخیر نزدک، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، درخواست خود را برای صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) مجدداً ارسال کرده است. این غول مالی به رقبای خود Fidelity، WisdomTree، VanEck و Invesco/Galaxy پیوسته است که برنامه های بیت کوین ETF خود را نیز با گنجاندن Coinbase به عنوان صرافی مجدداً ثبت کرده اند.

اصلاحیه BlackRock در 29 ژوئن ارائه شد، اگرچه نزدک این اطلاعات را اخیراً منتشر کرد. XRP مرتبط وارد Falling Wedge می‌شود، معنی آن چیست Balchunas یک نکته فنی جالب را در تاپیک توییت خود اضافه کرد، که نشان می‌دهد این Nasdaq بود، نه BlackRock که پرونده را به‌روزرسانی کرد. با این حال، ETF در پایان روز متعلق به BlackRock است. توییت این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که ارسال مجدد BlackRock جزئیات یک توافق واقعی با Coinbase را ارائه می دهد که در 16 ژوئن اجرایی شد.

این برخلاف پرونده های قبلی است که صرفاً انتظار می رود وارد یک قرارداد خدمات شوند. تبلیغات در پاسخ به سوالی در مورد شانس بالقوه تایید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، بالچوناس احتمال 50 درصد را حفظ کرد، در حالی که تحلیلگر بلومبرگ، جیمز سیفارت، کمی خوشبینانه تر به سمت 51 درصد متمایل شد. همین یک ماه پیش، این احتمال تنها در 1٪ بود. تکمیل مجدد در زمانی انجام می شود که قیمت بیت کوین در حال افزایش است و پس از افزایش ناگهانی علاقه باز، سطح 31000 دلار را بازیابی می کند.

Related Posts

Leave a comment