سولانا با راه اندازی تلفن همراه مورد انتظار خود در فردا پیشتاز حرکت آلتکوین امروزی است .

IMG_20230412_191918_520

سولانا (SOL) به‌طور شگفت‌انگیزی پیشتاز 20 آلت‌کوین برتر امروز است و قیمت آن با 4.69 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 23.47 دلار و 10.69 درصد در دوره هفت روزه آخر رسیده است. با توجه به چشم انداز فعلی اکوسیستم ارز دیجیتال که در آن قیمت ها در حال سقوط هستند، رشد سولانا ارزش تجزیه و تحلیل را دارد.

 تا اینجای کار، به وضوح مشخص نیست که چه چیزی باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال می شود. با این حال، بسیاری از گزارش‌های خبری در اکوسیستم آن به تقویت احساسات پیرامون توکن SOL یک شبه کمک کرده‌اند. ابتدا، پروتکل ادغام کامل سرویس نام سولانا (SNS) در مرورگر Brave را اعلام کرد. در حالی که SNS، که مدیریت نام دامنه را ارائه می‌کند، کاملاً یک نوآوری جدید در فضای Web3.0 نیست، این واقعیت که کاربرد بیشتری را برای اکوسیستم گسترده‌تر Solana به ارمغان می‌آورد، آن را به یک بنیاد عالی برای هدایت روند صعودی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، فردا تاریخ تعیین شده برای راه اندازی ساگا، تلفن همراه سولانا است.

گوشی اندرویدی که اولین بار سال گذشته معرفی شد، اکنون قرار است وارد بازار شود، چیزی که بسیاری آن را حرکتی بی نظیر برای اکوسیستم سولانا می دانند. مجموع همه این عوامل بنیادی تا حد زیادی به فتنه در میان خریداران دامن می‌زند و در نتیجه حرکت صعودی قیمت سولانا را تحریک می‌کند.

در میان برترین قاتلان اتریوم در اطراف، سولانا به عنوان یک پروتکل با ترکیبی از جنبه های مثبت و منفی، همانطور که با روندهای اکوسیستم آن در سال گذشته اندازه گیری شد، ظاهر می شود. این ارز دیجیتال فضای بیشتری برای رشد صعودی در بلندمدت دارد. با چشم انداز فعلی، سولانا در مسیر یک جهش کوتاه مدت قرار دارد و قیمت از حمایت قوی در سطح 20 دلار تشکیل شده است.

 

Related Posts

Leave a comment