ریپل در مقابل SEC: شمارش معکوس برای بازکردن خلاصه اسناد قضاوت آغاز می‌شود.

IMG_20230518_130525_525

در کشمکش حقوقی جاری بین پروتکل پرداخت بلاک چین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، شمارش معکوس برای بازگشایی اسناد قضاوت خلاصه آغاز شده است.

بر اساس توئیتی توسط وکیل جیمز کی فیلان، به دنبال دستور دادگاه مورخ 12 سپتامبر 2022، طرف های مربوطه 21 روز فرصت دارند تا نسخه های عمومی و ویرایش شده این اسناد مهم را ارسال کنند. تاریخ سررسید ارسال، 6 ژوئن در نظر گرفته شده است.  سازمان نظارتی ادعا می‌کند که Ripple Labs، شرکت مرتبط با ارز دیجیتال XRP، با فروش XRP، یک پیشنهاد اوراق بهادار ثبت‌نشده انجام داده است. Ripple Labs با این استدلال که XRP یک امنیت نیست بلکه یک ارز دیجیتال است، بسیار شبیه بیت کوین یا اتریوم است. انتظار می رود که مهر و موم کردن خلاصه اسناد قضاوت شفافیت بیشتری در مورد استدلال های ارائه شده توسط هر دو طرف در این پرونده پرمخاطره فراهم کند.

در بحبوحه نبرد حقوقی فزاینده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، آزمایشگاه ریپل اخیراً یک پیروزی جزئی را به نام شفافیت جشن گرفت. براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، اعلام کرد که دادگاه حکم به بازکردن مهر و موم ایمیل‌های ویرایش نشده ویلیام هینمن، مسئول سابق SEC داده است.

Related Posts

Leave a comment