رابینهود سولانا (SOL)، کاردانو (ADA)، پالیگان (MATIC) را پس از ادعاهای SEC حذف کرد.

IMG_20230612_100811_776

شرکت تجاری آمریکایی Robinhood پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آنها را به عنوان اوراق بهادار در برابر دو ارز دیجیتال سنگین وزن معرفی کرد، اعلام کرد که Solana (SOL)، Cardano (ADA) و Polygon (MATIC) را از فهرست خارج می کند.

 این شرکت که اخیراً در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، گفت که ادعای SEC ابری از عدم اطمینان را در مورد این دارایی ها ایجاد کرده است و در نتیجه، تیم آن تصمیم گرفت به پشتیبانی از آنها پایان دهد.

رابینهود تصمیم گرفت پشتیبانی از سه توکن را در 27 ژوئن 2023 در ساعت 6:59 عصر به وقت شرقی پایان دهد. باقیمانده ADA، MATIC و SOL در حساب کاربری Robinhood Crypto کاربر پس از مهلت مقرر، به ارزش بازار فروخته می شود.

 از سوی دیگر، درآمد حاصله به قدرت خرید Robinhood آنها تعلق خواهد گرفت. شرکت کارگزاری همچنین تایید کرد که هیچ سکه دیگری تحت تاثیر قرار نگرفته است.تیم های توسعه پشت این سه پروژه – Polyogn، Solana و Cardano – ادعای SEC را رد کرده اند.

در همین حال، تصمیم رابینهود در بحبوحه سرکوب بایننس و کوین‌بیس توسط SEC که توسط آژانس متهم به انجام مبادلات غیرقانونی بودند، اتخاذ شد.در اوایل این هفته، دن گالاگر، مدیر ارشد حقوقی Robinhood گفت که این شرکت پس از تجزیه و تحلیل آژانس “به طور فعال” توکن ها را بررسی می کند. گالاگر، که قبلاً به عنوان کمیسر در SEC خدمت می‌کرد، در حالی که در روز سه‌شنبه در مقابل کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان آمریکا شهادت می‌داد، گفت رابینهود تلاش کرد تا در آژانس به‌عنوان یک کارگزار ویژه دارایی‌های دیجیتال ثبت نام کند و یک فرآیند 16 ماهه را طی کرد.

Related Posts

Leave a comment