مجوز مشتقات بایننس استرالیا توسط رگولاتور اوراق بهادار لغو شد.

IMG_20230406_134017_079

 در ماه فوریه، Binance Australia Derivatives به‌طور ناگهانی پوزیشن ها و حساب‌های مشتقه‌های خاصی را به دلیل رعایت طبقه‌بندی سرمایه‌گذاران بسته است.کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) پس از بررسی هدفمند عملیات بایننس در این کشور، مجوز بایننس استرالیا را لغو کرد.

 رگولاتور اوراق بهادار در اطلاعیه رسمی در تاریخ 6 آوریل اعلام کرد: “ASIC امروز مجوز خدمات مالی استرالیا را که توسط Oztures Trading Pty Ltd تجارت به عنوان مشتقات Binance Australia در اختیار داشت، لغو کرد.” پس از لغو مجوز، مشتریان مشتقات بایننس استرالیا نمی‌توانند از 14 آوریل معاملات مشتقات را افزایش دهند یا موقعیت‌های جدیدی را با این پلتفرم باز کنند. این شرکت همچنین از کاربران می‌خواهد تا قبل از 21 آوریل هر موقعیت مشتقات موجود را ببندند، زیرا انتظار می‌رود بایننس بسته شود. هر موقعیت باز باقی مانده در آن روز.در بیانیه آمده است: «شرایط لغو شامل شرطی است که لغو تأثیری بر الزام بایننس برای ادامه عضویت در سازمان شکایات مالی استرالیا تا پایان 8 آوریل 2024 ندارد».رگولاتور اوراق بهادار استرالیا ادامه داد که در حال انجام یک بررسی هدفمند از تجارت خدمات مالی بایننس در استرالیا، از جمله طبقه بندی مشتریان خرده فروشی و عمده فروشی است.  

در این بیانیه، ASIC اشاره کرد که صرافی جهانی بایننس و مدیر عامل آن، Changpeng “CZ” Zhao، در حال حاضر با شکایتی از سوی کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده مواجه هستند.  

Related Posts

Leave a comment